Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > mindshooter
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
mindshooter

hur mycket vill du ha f�r dina scooter singlar?

n�n annan som vill s�lja?

Old Post Feb-07-2002 19:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

Jag fick n�n ny promotion cd med Scooter f�r n�gra veckor sedan. D�r ligger det med n�gra remixer tror jag. Kommer inte ih�g vad l�ten hette, men det �r en gammal Supertramp sampling med som �r upp-pitchad till Smurfhits niv�. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse f�religger.

Greetz
NordLight

Old Post Feb-08-2002 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
ch�teau flight

En liten sampling eller hela l�ten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man f�r s� =)

Old Post Feb-08-2002 14:23  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Trancefella
En liten sampling eller hela l�ten skulle vara trevligt. Men bara ifall du orkar och har lust. (Ifall man f�r s� =)

Skall kolla om vi har kvar den...
En av mixarna kommer i alla fall att ligga med i den skandinaviska versionen av Clubbers Guide to 2002. Den kommer ut i slutet p� m�naden.

Greetz
NordLight

Old Post Feb-08-2002 16:37  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by NordLight
Jag fick n�n ny promotion cd med Scooter f�r n�gra veckor sedan. D�r ligger det med n�gra remixer tror jag. Kommer inte ih�g vad l�ten hette, men det �r en gammal Supertramp sampling med som �r upp-pitchad till Smurfhits niv�. Jag kan se efter om vi har kvar CD'n om intresse f�religger.

Greetz
NordLight

Intresse f�religger

Din Follow Me remix d�? Kan du inte l�gga upp den? Lovar o k�pa skivan �nd�

Old Post Feb-09-2002 13:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by NordLight

Greetz
NordLight

det e f�rmodlingen Ramp du snackar om..
den e grym

Old Post Feb-09-2002 14:25  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Ravesquad

Intresse f�religger

Din Follow Me remix d�? Kan du inte l�gga upp den? Lovar o k�pa skivan �nd�

Kolla dina pm's.

Greetz
NordLight

Old Post Feb-09-2002 15:50  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Hmmm han snubben som fr�gade f�rut erbj�d att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar �ver 200:-.....och den va inte br�nd.....s� det verkar som ett ganska lockande f�rslag

Old Post Feb-09-2002 15:58 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
ch�teau flight

quote:
Originally posted by mindshooter
Hmmm han snubben som fr�gade f�rut erbj�d att byta mina 2 singlar mot Gatecrasher Red dubbel CD:n som kostar �ver 200:-.....och den va inte br�nd.....s� det verkar som ett ganska lockande f�rslag

Gulligt, klart man k�r p� det!

Old Post Feb-10-2002 16:17  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by dbl

den e grym

Fan! Nu gl�mde jag cd'n idag...solly solly guys.
Jag ska ta med den hem i morgon. Vi hade den kvar i alla fall!

Greetz
NordLight

Old Post Feb-10-2002 21:23  Sweden
Beamish
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by dbl

den e grym

Allvar?
Trodde max�ldern f�r att tycka den �r bra var 7:e klass

Old Post Feb-11-2002 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Beamish

Allvar?
Trodde max�ldern f�r att tycka den �r bra var 7:e klass

vad e det f�r fel p� den d�?
den e ju sk�n.. iallafall vissa remixar. som t.ex. Starsplash mixen.

och skulle max�ldern f�r den vara 7:e klass s� skulle v�ll typ varenda scooter l�t ha en max�lder p� 13 �r.

Old Post Feb-11-2002 23:03  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > mindshooter
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery creat track. Help me to recognize author. [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHardcell & Grindvik - Square [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:19.

Forum Rules: