|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
nils
château flight

Registered: Sep 2001
|
|
|
hehe, airwave har blivit lite poppis igen den är juh skitbra!
ok, nu ska vi se va vi kan klämma fram då:
rösterna i början är mkt vackra. får en mycket välskapad ambiance känsla. Ekar alldeles perfekt. det dät med att ampen vågar upp o ner på stråkarna är också en stämningskapare.
mer percussion och kanske en loop? lite mer hi-hats är iaf välkommet.
baskaggen är väldigt mjuk, kanske lite för mjuk? jag tycker att lite mer diskant på den inte vore helt åt skogen. fast då kanske basen också skulle höjas i freq. på filtret lite med... aja
synthen som kommer på 1:20 är mkt bra den med. mer flow och värme i låten. (ja, ja vet att den är midi-avläst, fast ljudet på den är banne mig bättre än rank 1's! )
synthen som hoppar på 3:05 tycker jag däremot är nästintill... äcklig den får en sån... ejay feeling ändra om till lite mer hårdnackad synth så kanske de bli bättre?
förövrigt så är det en väldigt, vädligt, vädligt bra remix! väldigt mycket av "flow" i den. mastering och EQ kanske kan förbättras, precis som Treo sa innan.
annars så borde du vara stolt! och för att bara vara gjord på en kväll så! ujuj, 1337 zKi11z 
[edit] AH! inspirations mix! fått den fast i skallen... snälla, kan inte du skicka midi'n och rösterna? snäääällllaa! [/edit]
Last edited by nils on Apr-01-2003 at 11:32
|
|
Apr-01-2003 11:11
|
|
|
 |
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
|
|
|
Apr-01-2003 13:06
|
|
|
 |
 |
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
|
|
|
Apr-04-2003 21:15
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:59.
Forum Rules: