Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mix Trance tracks classic
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djbach
tranceaddict

Registered: Nov 2004
Mix Trance tracks classic

Voila un mix que j'ai fais dernierement avec des tracks plutot classique.Vous pouvez le prendre ici->http://www.nightclubberzz.net/modul...hp?storyid=1258
Vs y trouverez la playlist avec.N'esitez pas de faire une petite critique dessus ca serait sympa ;-)

Old Post May-21-2005 16:43  France
Click Here to See the Profile for djbach Click here to Send djbach a Private Message Add djbach to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djbach
tranceaddict

ah oui par contre il faut s'inscrire sur le site pour pouvoir le prendre

Old Post May-21-2005 16:44  France
Click Here to See the Profile for djbach Click here to Send djbach a Private Message Add djbach to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by djbach
ah oui par contre il faut s'inscrire sur le site pour pouvoir le prendre

ah oui...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-21-2005 17:03  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djbach
tranceaddict

j'ai un ID ds ma playlist j'aurai bien aimé avoir le titre et l'artiste .Si un de vous qui aurez pris mon mixe pouvez m'aider ca serait cool.Je l'avait mis sur cd ss en prendre les references, ce qui j'avoue est un peu bennet de ma part .

Old Post May-24-2005 00:48  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by djbach
j'ai un ID ds ma playlist j'aurai bien aimé avoir le titre et l'artiste .Si un de vous qui aurez pris mon mixe pouvez m'aider ca serait cool.Je l'avait mis sur cd ss en prendre les references, ce qui j'avoue est un peu bennet de ma part .

t'inquiètes, ca arrive mm aux meilleurs
nan par contre de devoir s'enregistrer à nouvo ur un site, ca c casse-couille alors qu'il existe des moyens tellement plus simples (free.fr par exemple )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-24-2005 05:25  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Mix Trance tracks classic
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help to Kai Tracid Tracklist Archive (techno tune 10) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirbase - Medusa [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:33.

Forum Rules: