Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > "Star" sur le retour...
Qui va pouvoir demander qu'on le raye de starsoubliees.com ?
You do not have permission to vote on this poll.
festayre 1 5.88%
blop 1 5.88%
DJ SHRED-R 0 0%
The Corry 1 5.88%
ledorme 0 0%
stanymi (l'éternel newbie) 4 23.53%
choukri (back from space) 2 11.76%
DuMonde_Rulez (nan ça peut pas être lui!!! si?) 8 47.06%
Total: 17 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001
Confused "Star" sur le retour...

Et oui, parmi tous les petits nouveaux de ces derniers jours, il y a un intrus. Un imposteur schizophrène. Un saligaud aux multiples personnalités qui veut se faire passer incognito pour un nouveau venu, mais en fait, c'est un vieux de la vieille. Un mec à l'erection facile et au caleçon trop serré, comme le savent ceux qui ont lu ses dernières déclarations emplies de poésie sur un forum concurrent mais non moins ami.

Alors mes chers TA, qui parmi blop, ledorme, The Corry, DJ SHRED-R, festayre et les autres (surtout les autres) est notre imposteur?

PS: Aghnär, réveille l'homme qui au fond de ton côté obscur, il va bientôt avoir des choses à faire!

Last edited by Shito on Aug-14-2003 at 17:39

Old Post Aug-14-2003 17:33  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Les avis sont partagés, on dirait!

Old Post Aug-14-2003 19:46 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

C est jamais evident ces sondages

Old Post Aug-14-2003 19:57  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Bah je dirais surtout ce sondage-ci

Old Post Aug-14-2003 20:01  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

La question que tout le monde se pose : quand va-t-il poster pour se présenter?!

Non en fait c'est plutôt : dans combien de temps Neo (pas l'élu) va le KICKER du forum?

Old Post Aug-14-2003 20:53 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

on dirait que daworld_pawa remporte les suffrages

Old Post Aug-14-2003 22:08  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeFpArKs
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

Ben voila, j'ai voté comme la plus grosse partie naaaannn !!!

Mais que se passe t'il ............. mais qu'est se qui se passe !! LOL (l'histoire d'inconnue)

Hey , je suis même pas dedans !!! trannnnquiiille (Back of the vacances )

Old Post Aug-14-2003 23:37  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DuMonde_Rulez
Guest

Registered: Not Yet
DuMonde_Rulez : ZTL

me revoilà!!! j'avais dit à E-Trancer que je reviendrais ce week-end avec vous...c'est chose faite.

Last edited by on Aug-16-2003 at 23:13

Old Post Aug-16-2003 22:45 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZeTranceSucker
tranceaddict

Registered: Mar 2003

Welcome Back Mr Z.T.L.

Ca c Bien passé ces vacances a St Tropez ?

Old Post Aug-17-2003 19:46  France
Click Here to See the Profile for ZeTranceSucker Click here to Send ZeTranceSucker a Private Message Add ZeTranceSucker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
festayre
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Bonjour..................

Bon... heuuuu... Je sais pas de quoi il s'agit, pour qui, pour quoi, j'ai vu mon pseudo en "première ligne"....

J'ai voté pour moi. Quand j'ai vu que j'avais 0% de voix, j'ai crié au scandale. C'est scandaleux que personne n'ait voté pour moi.
Donc j'ai réparé cette injustice.

Marco V - I feel you

Old Post Aug-17-2003 20:01  France
Click Here to See the Profile for festayre Click here to Send festayre a Private Message Add festayre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

quote:
Originally posted by festayre
Bonjour..................

Bon... heuuuu... Je sais pas de quoi il s'agit, pour qui, pour quoi, j'ai vu mon pseudo en "première ligne"....

J'ai voté pour moi. Quand j'ai vu que j'avais 0% de voix, j'ai crié au scandale. C'est scandaleux que personne n'ait voté pour moi.
Donc j'ai réparé cette injustice.

ah bon ... sachant qu'en votant pour toi tu viens de te définir comme étant
quote:
un intrus. Un imposteur schizophrène. Un saligaud aux multiples personnalités qui veut se faire passer incognito pour un nouveau venu
...
quote:
Un mec à l'erection facile et au caleçon trop serré

Old Post Aug-17-2003 20:44  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
festayre
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

En fait j'avais vu ca, mais bon comme je n'ai rien compris au sujet du sondage...
Et puis j'aime bien voter pour moi ...
Au fait, si je suis en première ligne dans la liste ca veut dire qu'on a pensé à moi en premier pour ce qui est décrit

Marco V - I feel you

Old Post Aug-17-2003 21:51  France
Click Here to See the Profile for festayre Click here to Send festayre a Private Message Add festayre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > "Star" sur le retour...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Loveparade 1999 Dr. Motte [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoogwai - "Neon" (Original Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:48.

Forum Rules: