Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ta-fr Mix Competition #2 - Résultats !
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001
Ta-fr Mix Competition #2 - Résultats !

TA-FR COMPETITION #2

Djs:
Andy Scott
Dj FabeD
Dj Sick
Dj Tonks
JLP
Plouf
Rafon
Stanymi
Steve-Austin
Transa.E.P

Juges:
Choukri
Cozim
Oxy
Rivera
Trancemaster2k

Autre:
RazerYokes

RÉSULTATS

1 - Stanymi........ 84.03 / 100
2 - Tonks.......... 83.67 / 100
3 - Steve Austin... 76.04 / 100
4 - Transa E.P......... 75.36 / 100
5 - Dj FabeD........... 72.16 / 100
6 - Rafon.............. 69.32 / 100
7 - Dj Sick............ 68.28 / 100
8 - JLP................ 65.81 / 100
9 - Plouf.............. 65.52 / 100
10 - Andy Scott........ 61.21 / 100

WEB

Tous les résultats, fichiers, commentaires et downloads..

http://www.razernet.com/tafrance/

Old Post May-03-2004 23:07  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

yopyop à tous !

Mon post initial ne résume que le concours. Voici quelques commentaires et explications.

- La lutte pour la première place aura été chaude Stan ne dépasse Tonks que de 0.2 sur 60 !

- Sur le petit site web que j'ai mis sur pied pour l'occasion, vous trouvez tous les mixes en téléchargement. Ces mixes représentent environ 1go au total. Sachez être raisonnable; vos copains sur MSN récupèreront les sets de vous directement si jamais ils sont intéressés à les entendre. Merci.

- Lorsque vous regardez les résultats sur le site web, n'oubliez pas de jeter un coup d'oeil au deuxième onglet qui se trouve au bas de la page. Celui-ci vous mène à la table complète et détaillée de tous les résultats. Très utile pour comparer le travail/opinions des juges et/ou certains critères en particulier.

- Si la version HTML des résultats ne vous enchante guère, voici le fichier Excel: http://www.razernet.com/tafrance/compil/compil.xls

- Les commentaires des juges disponibles sur le site sont les commentaires originaux de ces derniers.

- Si vous décelez une erreur; veuillez m'en faire part ici: partymontreal [at] hotmail [dot] com

- Proposition future; construction d'une structure mysql+php qui permettrait l'homogénéité des rapports des juges, le calcul automatique des résultats, facilité pour rejoindre tous les participants et juges, etc.. Bref l'automatisation de tout le processus du concours. J'y travaille déjà et mon but serait d'avoir terminé ce truc à la fin de l'été. La même structure pourra être utilisée par n'importe qui (une autre section TA par exemple) désirant organiser une compétition de mixes.

Sur ce, mes félicitations à stan!
Et si débat il y aurait, veuillez garder en tête qu'on ne peut pas tous apprécier un mix de la même manière

~ Patrice

Last edited by RazerYokes on May-03-2004 at 23:15

Old Post May-03-2004 23:07  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Bravo Stanymi et Tonks une belle bataille selon les differentes reviews.

Old Post May-04-2004 00:11  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Bravo Stan , Toutes mes felicitations

Old Post May-04-2004 04:18  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

bravo stan
et bravo patrice au passage qui a fait du bon boulot

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-04-2004 05:01  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Bon voilà, j'espère ne pas me tromper de thread cette fois ci .

Et bien Bravo Stan pour ta performance, ainsi qu'à tous les autres... J'ai hate de récupérer les sets

quote:
8 - JLP................ 65.81 / 100

Ben tu vois que t'es pas dernier, t'as meme battu Andy

Old Post May-04-2004 05:58  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

Bravo à toi stanymi et merci encore une fois à Patrice

Old Post May-04-2004 06:39  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Thumbs up

Félicitations à Stan et bravo à tous les DJs, juges et autres qui ont participé.

Old Post May-04-2004 06:43 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Bravo mon stany

Old Post May-04-2004 06:49  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Bravo Stan, hate d'entendre ton set et celui des autres

Et merci aux juges et à toi Patrice qui a réalisé un travail énorme, bravo et félicitation

Old Post May-04-2004 06:52  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Mes féloches à Stan, Tonks et tous les autres!
Et bravo à Pat, notre québecois meilleur ami de l'homme!

Old Post May-04-2004 07:30  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Comment j'en reviens même pas...
merci à tous, jsuis vachement content.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-04-2004 07:30  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ta-fr Mix Competition #2 - Résultats !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp: Which mix of "6th Gate" by D-Devils?? [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystem F - "Cry" (Oliver Lieb Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:55.

Forum Rules: