Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto Vs MIKE - y a de la tension dans l'air!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
xcalator
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2004
Angry Tiesto Vs MIKE - y a de la tension dans l'air!

Je surf sur le site de mike et la qu'est ce que je vois.Tiesto fait des siennes pourque mike ne puisse pas jouer a Prague!!

- M.I.K.E. IN PRAGUE 18-11-2005 -

This weekend i was invited to play for a big event called Transmission in the beautiful city of Prague.
However, this gig was cancelled due to the extreme demands of Tiesto's Blackhole management.
Although this was not my decision, compensation for myself as well as for my fans is well in order.
Me and my management regret and dismiss this kind of attitude in the music scene, as trance is known for unity.

Mike

No comment

Old Post Nov-21-2005 22:03  France
Click Here to See the Profile for xcalator Click here to Send xcalator a Private Message Add xcalator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Putain !! Si ce n'est pas un truc pour descendre tiesto de la part des managers de mike, ceux de tiesto ont un sacré culot !!!

Run baby run !

Old Post Nov-21-2005 22:08 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xcalator
Senior tranceaddict

En tout cas pour que MIKE le post sur son site c'est qu'il a bien du le chercher...

Old Post Nov-21-2005 22:11  France
Click Here to See the Profile for xcalator Click here to Send xcalator a Private Message Add xcalator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by xcalator
En tout cas pour que MIKE le post sur son site c'est qu'il a bien du le chercher...

Il y a surement eu un problème c'est certain ... maintenant qui a fait quoi ... je ne sais pas si on sera un jour au courant... il va encore y avoir rumeurs sur rumeurs ...

Run baby run !

Old Post Nov-21-2005 22:14 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xcalator
Senior tranceaddict

Justement je suis en attente de la réponse de mike sur son forum car dans le fond on ne sais pas ce qui c'est réellement passé et surtout pourquoi.

Old Post Nov-21-2005 22:20  France
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Justement je suis en attente de la réponse de mike sur son forum car dans le fond on ne sais pas ce qui c'est réellement passé et surtout pourquoi.

Enfin, peut être que c'est pas nos oignons non plus

Old Post Nov-21-2005 22:34  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xcalator
Senior tranceaddict

LA question n'est pas la.C'est juste que ça m'interesse de savoir pourquoi tiesto peut ce permettre ce genre de réaction c'est tout

Old Post Nov-21-2005 22:39  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
LA question n'est pas la.C'est juste que ça m'interesse de savoir pourquoi tiesto peut ce permettre ce genre de réaction c'est tout

c'est surement pas Tiesto qui décide de truc comme ca..

Old Post Nov-21-2005 22:42  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gëist
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

Je doute que ce soit pour des raisons marketting (enfin j'en sais assez peu sur ce domaine pour fermer ma gueule mais bon ça m'arrange ), il a dû se passer quelque chose de personnel, mais ça on n'a même pas à se demander ce que ça peut bien être

Après quoi il m'apparaît urgent de me taire.

*** Selenite ***

Old Post Nov-21-2005 22:54  France
Click Here to See the Profile for Gëist Click here to Send Gëist a Private Message Visit Gëist's homepage! Add Gëist to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by d&b
c'est surement pas Tiesto qui décide de truc comme ca..

Bah blackhole, c'est tiesto qui l'a créé non ???
DOnc bon, c'est un peu le grand chef, les décisions c'est lui qui doit plus ou moins les prendre

Old Post Nov-21-2005 22:55  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

bizness bizness qui les bouffent tous... restons aux vraies valeurs de la trance bordel..

Last edited by Yahel Chabs on Nov-21-2005 at 23:45

Old Post Nov-21-2005 23:26  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Demain Tijs est attendu à l'heure des mamans, miky va lui péter sa tête !

Old Post Nov-21-2005 23:34  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto Vs MIKE - y a de la tension dans l'air!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track from Judge Jules live @ Gatecrasher 17/06/2000 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V - "Recovered" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:25.

Forum Rules: