Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > "Summer Sessions 2004" with Trancesphere, ETS-Global, & GDJB
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003
Smoking ..umm..something "Summer Sessions 2004" with Trancesphere, ETS-Global, & GDJB

Trancesphere.com, ETS-Global.org, Lost Language, and the Global Dj Broadcast is proud to announce 'Summer Sessions 2004'.

August 13th - 16th: Prepare yourself for over 96 hours of Live and Exlusive mixes from over 48 of the worlds most talented DJ's and Producer's.

Confirmed Lineup:

Armin Van Buuren
Gabriel and Dresden
Ben Lost
Blank and Jones
Christopher Lawrence
Perry O'Neil
Markus Schulz
Misja Helsloot
Matt Darey
Kenneth Thomas
Danjo and Styles
Jon O'Bir
Paul Moelands
Ronski Speed
Kyau vs Albert
Sonorous
Ozgur Can
Dreas
Filo and Peri
St. John
Inner & Outer
Miro
Espen & Elusive
Kenneth Thomas
Christian Rusch
Menno De Jong
Bobina
Likwit
Recluse
Goldenscan
Airbase
M.I.D.O.R and Six4Eight
Phynn
Fictivision
Endre
Elevation
Niklas Harding
Unknown Source
Ciacomix
Haak
Envio
Alucard

www.trancesphere.com
www.ets-global.org
www.lostlanguage.com
www.globaldjbroadcast.com

et demain soir je suis en vacance...

Old Post Aug-05-2004 09:00  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: "Summer Sessions 2004" with Trancesphere, ETS-Global, & GDJB

quote:
Originally posted by Transa.E.P
et demain soir je suis en vacance...

Conclusion: gavage !!!

Bah j'espère qu'il y aura des jolis rips de tout ça...

ça peut faire un joli DVD !!! 8-)
(voire même... euh 2 ouais !!!)

Last edited by maxxyme on Aug-05-2004 at 12:27

Old Post Aug-05-2004 09:09  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

La radio sera branchée constamment

Old Post Aug-05-2004 10:07  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Voici ce dont j'ai vraiment envie:

Gabriel and Dresden
Ben Lost
Perry O'Neil
Markus Schulz
Matt Darey
Ozgur Can
Niklas Harding
Envio

Ben Lost je le connais mal, et vu les playlists qu'il tape et la compile "Lost Language - Exhibition" qu'il mixe

Matt Darey, était une de mes idoles en 98-->2001 de la prod et rmx(Gamemaster, Binary Finary, From Russia with love, etc...) souvenir, souvenir....

Perry O'Neil, Envio, Niklas Harding, nouveaux talents qui commencent à tuer avec leurs prods, mais que j'ai rarement entendu mixer. Espérons que ce sera aussi bon.

Gabriel & Dresden, en espérant un grand set et quelques surprises de leur part...

Markus Schulz, Ozgur Cân, que demander de plus à ces deux là. Enorme....

Déjà hate d'y être

Old Post Aug-05-2004 11:55  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

C'est juste histoire de ne pas oublier, parce que depuis mes congés je suis en mode déconnecté là

Old Post Aug-10-2004 19:41  France
blop
In love

Registered: Nov 2002

et mince je pars jeudi :'(

Old Post Aug-10-2004 20:02  France
Click Here to See the Profile for blop Click here to Send blop a Private Message Add blop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

aie aie aie, il va morfler le 56k
le flacon d'éther va être de rigueur

Ben Lost, Can, O'Neil, Filo and Peri, Inner & Outer, Christian Rusch, Endre, et Recluse pour ma part... Et la sélection a été rude !

Enfin si j'arrive déja a chopper 3 de tous ces sets, je serai déja satisfait.

Old Post Aug-11-2004 00:14  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Tiens , c'est marrant que les fans de progressive n'ont pas Likwit dans leur liste. Generalement , ces sets sont vraiment très bons. De même pour Espen & Elusive

Pour moi ca sera parmi eux :

Ben Lost
Misja Helsloot
Matt Darey
Danjo and Styles
Paul Moelands
Kyau vs Albert
Sonorous
Dreas
Espen & Elusive
Likwit
Unknown Source
Haak

Old Post Aug-12-2004 09:45  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
Tiens , c'est marrant que les fans de progressive n'ont pas Likwit dans leur liste. Generalement , ces sets sont vraiment très bons. De même pour Espen & Elusive

Pour être honnête, j't'avouerai que j'ai même pas vu que Likwit était de la partie .

Espen & Elusive sympa aussi j'dois avoir un set d'eux et quelques titres ou remix.

Dreas, c'est Havannah non ?
Unknown Source, c'est celui qui a fait le Nadjanema ?

+++

Old Post Aug-12-2004 09:52  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Dreas, c'est Havannah non ?
Unknown Source, c'est celui qui a fait le Nadjanema ?

- ouai , Havannah est un alias. J'ai jamais entendu ces sets donc ca sera totale découverte. (Idem pour Sonorous)

- C'est bien lui Prochaine release = Cruentus avec un remix d'Airbase

Old Post Aug-12-2004 10:06  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by PEZ68
- ouai , Havannah est un alias. J'ai jamais entendu ces sets donc ca sera totale découverte. (Idem pour Sonorous)

g deja entendu un set de sonorous, et ma fois j'ai adoré...
je pense qu'on devrait pas etre déçus...
mais bon vu que je susi en 56k 50 heures, vais devoir me rabattre sur des rips...

Old Post Aug-12-2004 10:17  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

il se pourrait bien qu'on y trouvera qques ptites merveilles de set là dedans! *s'en frotte les mains*

maintenant ce serait bien de connaitre l'heure de début de tout ca!

Old Post Aug-12-2004 20:34  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > "Summer Sessions 2004" with Trancesphere, ETS-Global, & GDJB
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Rembrandt - If I Rock Da House [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarcode Brothers - SMS (DJ Digress Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:48.

Forum Rules: