had verwacht dat er eigenlijk al een topic over te vinden zou zijn hier maar dat was niet het geval...
Gaat er niemand naar dit geweldig feestje ?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er vroeger nog nooit iets van gehoord had maar na deze line up te zien vond ik het toch wel de moeite om eens een kijkje te gaan nemen (en vriendin van me heeft ook nog eens kaartjes gewonnen dus das nog een voordeel)
enkele namen die in de line-up staan zijn : Laurent Garnier, monika cruise, david morales, frankie knuckles, etienne de grecy, ....
best wel de moeite dacht ik zo !
Nov-20-2004 09:52
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
ah ik ga ook vanavond.
vrienden waarmee ik ga zijn al 2 jaar achter elkaar geweest en vonden het telkens een goed feestje. Er is leuke sfeer en goede muziek weten ze me altijd te vertellen.
Drank is 2 Euroz en het eten is daar naarschijnt heel duur.
20h vind ik vroege starte want heb ook gehoord dat het maar vanaf 12h "vollenbak" begint te zijn
Voor iedereen die gaat maakter 't beste van, kdoe da ook
Nov-20-2004 11:29
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Yep is zeker een zalig feestje. De laatste 2 jaar was ik aanwezig maar vanavond moet ik naar een verjaardagsfeestje... Tzal een beetje van de sfeer daar afhangen of ik toch nog naar Groovecity afzak
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-20-2004 13:16
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Was al een toppicje over hoor...ergens. Ik ga zeker gaan, heb mijn ticketjes al
Zal wel een leuk feestje worden, net als vorig jaar
Nov-20-2004 13:22
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Ik ga naar Highlite vanavond, in Kortrijk... naar 't schijnt ga ik daar draaien...