|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Serieuze risico's, tenzij ge natuurlijk een bekende DJ kunt vinden die voor een héél zacht prijske komt draaien...Mike, Elof, Lolo, anyone?
En dan rest inderdaad nog de vraag: gaat ge die club volkrijgen met de muziek waar de BETA's voor staan? |
Voila .. beter zou ik het niet kunnen zeggen!
2004 =
*) In Progress (Mei) Avond & zaal 2 met Dave Swayze & Miguel (La Bush) progressive trance!=
Flopt!
Zelfde avond, zaal met de residents met groove guests = succesje
*)Birthday van Tropicana (mei) grote 2de zaal met Airwave, Yves Deruyter & Frednova .. jammer genoeg zeer weinig volk, na Airwave gingen de weinigen in de main room vertoeven. Yves Deruyter was te laat door verre rit uit Nederland, maar speelde voor een bescheiden groepje fans.
Main Room met residents, Hatrixx & JP, .. succes!
*)A Trip To Eternity : (April)
Zaal 2 met DJ Fire & Tomek (draaide toen nog veel trance, draait nu danscafé styl), stel je voor het volk van Second Sun in een zaal van 1000 man...
Zaal 1 Residents : Succesje.
Trancenamen lokken in Oost-Vlaanderen geen volk (meer).. zeer jammer.
Elof draaide op een retro night in de main hall, veel trance-classics en die dingen slagen aan natuurlijk omdat ze die kennen.
Trouwens velen en ook ik heb het management vorig jaar nog gezegd, als je je club met een 2de zaal wilt vol krijgen, book bekende Dj's die hardere dingen draaien, harddance, jump, hardtrance,.. en wat blijkt op het einde van vorig jaar en in begin van dit met Trancescape, Massiv, DJ Stone, ...ewel Ik vraag me af waar al dat volk de vorige weekends dan zat! Jammer maar helaas voor trance-progressive trance.
|