Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Det snør :-(
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003
Det snør :-(

Fuckin' ey det snør for første gang i år (etter sommerferien i alle fall)! Egentlig irriterende siden jeg må sette inn scootern min, men men.... Har det kommet noe snø der hvor dere andre bor da?

Old Post Nov-17-2004 17:11  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mindbreezer
Stimulate Your Senses

Registered: Jul 2004

Yup, snør som et helvete her..hehe

Old Post Nov-17-2004 17:42  Norway
Click Here to See the Profile for Mindbreezer Click here to Send Mindbreezer a Private Message Add Mindbreezer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Steike, tok ca. 4 timer å skifte fra høst til vinter i løpet av en dag Laver jo ned her jo.

Old Post Nov-17-2004 18:45  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Har ikke sluttet enda nei. Da jeg kjørte hjem fra skolen idag var det ikke begynt å snø enda, men da jeg stakk huet opp fra leksene for å se ut av vinduet var jo scooteren min under et tykt dekke med snø. Uff, må gå til skolen imorgen... Hvorfor er det slik at det alltid må snø så forferdelig mye når det endelig begynner? Så vidt jeg kan husker var det slik i fjor og året før der igjen også. Brrr..

Edit: Håper jeg kan gå på ski til skolen imorgen! Ser ut som om måkebilene får mer enn nok å gjøre og jeg tviler på at lille ullern er første prioritet.

Old Post Nov-17-2004 20:22  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mindbreezer
Stimulate Your Senses

Registered: Jul 2004

Snøen har lagt seg nå, og jeg tror at snøen kommer til å smelte bort snart..

Old Post Nov-17-2004 22:41  Norway
Click Here to See the Profile for Mindbreezer Click here to Send Mindbreezer a Private Message Add Mindbreezer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Konge! Nå kan jeg ligge ''breit'' med beemer'n! Alltid moro å leke seg med bakhjulsdreven bil på snøføre.

The Knife
Trentemøller

Old Post Nov-17-2004 22:56  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Var faen meg 10 kuldegrader her klokka syv i ettermiddag. Dette er IKKE normalt!

Old Post Nov-18-2004 22:45  Norway
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Var faen meg 10 kuldegrader her klokka syv i ettermiddag. Dette er IKKE normalt!

Ehh...? Vi bor i Norge, og det er vinter! Vet ikke helt jeg...

The Knife
Trentemøller

Old Post Nov-19-2004 00:06  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Der tar du nok feil, det er faktisk fortsatt høst. Og det er heller ikke normalt med 10 minusgrader før i slutten av desember i Oslo.

Old Post Nov-19-2004 19:57  Norway
Lil-H
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Det snør nok her også, ja Noe som er grise fett! Kun et lite lag med snø her, menmen. ligger vel på rundt -6C

• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets

Old Post Nov-20-2004 14:47  Norway
Click Here to See the Profile for Lil-H Click here to Send Lil-H a Private Message Visit Lil-H's homepage! Add Lil-H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

snö = kämpe kul

Old Post Nov-20-2004 23:47  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

quote:
Originally posted by St_Andrew
snö = kämpe kul

"kämpe kul" would be "kjempe kult", but u got that "snø" part right. Those online language transelators are not always spot on, you know.

Anyways; snow is not that cool when u have it 5 months a year. Gets kind of boring after a while.

Old Post Nov-21-2004 02:28  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Det snør :-(
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback------ 2005 Tune Needs Iding [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBenz & MD vs. Ebrius - "Sound 84" (Subsky Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:05.

Forum Rules: