Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Aven - All I Want
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ-RED
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001
Aven - All I Want

Hmm drev og loka rundt på discogs.com og fant ut dette.
Vet ikke om noen her visste dette fra før, men jeg ble hvertfall veldig overrasket
See for yourselves
http://www.discogs.com/artist/Aven

Old Post Jan-27-2005 13:52  Norway
Click Here to See the Profile for DJ-RED Click here to Send DJ-RED a Private Message Add DJ-RED to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mindbreezer
Stimulate Your Senses

Registered: Jul 2004

Ble ganske overrasket selv....bra låt...Ferry Remixen er konge da selvsagt

Old Post Jan-27-2005 16:15  Norway
Click Here to See the Profile for Mindbreezer Click here to Send Mindbreezer a Private Message Add Mindbreezer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Dæven, dette viste jeg ikke. Trodde DJ Lemon hadde en ganske annen stil en dette. Vider Nord derimot kan jeg skjønne. Det dukker stadig opp nye norske trance prosjekter som jeg aldri ante var norske, frks Recluse. Angående All I wanna do så er både ferry sin remix og orkidea sin remix fine.

Old Post Jan-27-2005 16:52  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Interessant. Synd at låta er noe forbanna ræl, komplett med klissete vokal og melodier som vi har hørt en million ganger før.

Old Post Jan-27-2005 17:54  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Oisann! Kult. Rart vi ikke har hørt mer om de her i norge!
corsten mixen er fin

...og sand leaper. du har jævlig sær musikksmak. Du synes jo alt er piss og dritt. Hva hører du på egentlig?

The Knife
Trentemøller

Last edited by alieu on Jan-29-2005 at 19:03

Old Post Jan-27-2005 18:50  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Vi har alle sær musikksmak sammenlignet med folk flest. Anyways, let the battle begin.

Old Post Jan-28-2005 01:03  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by alieu
...og sand leaper. du har jævlig sær musikksmak. Du synes jo alt er piss og dritt. Hva hører du på egentlig?

Du kan jo sjekke ut sigen min til å begynne med. Posten min i låter fra 2004-tråden funker også. Ellers finner du plater jeg har og vil ha her: http://www.discogs.com/user/Sand_Leaper

Og som Audun sa, "sær" er sannelig relativt.

Old Post Jan-28-2005 04:10  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Du kan jo sjekke ut sigen min til å begynne med. Posten min i låter fra 2004-tråden funker også. Ellers finner du plater jeg har og vil ha her: [url]http://www.discogs.com/user/Sand_Leaper

litt lame å liste opp album du har på mp3 da!!!

hehe

neida.. bare tulla veitafaen hva du har eller ei

Old Post Jan-28-2005 19:44 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Angående All I wanna do så er både ferry sin remix og orkidea sin remix fine.

Der dreit jeg meg ut, det eksistere ikke noen orkidea remix av denne. Jeg tenkte på "Aluma - All I Need is Time (Slusnik Luna Remix)".

Old Post Jan-29-2005 14:29  Norway
Mindbreezer
Stimulate Your Senses

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Der dreit jeg meg ut, det eksistere ikke noen orkidea remix av denne. Jeg tenkte på "Aluma - All I Need is Time (Slusnik Luna Remix)".

n00b ...bare kødder

Old Post Jan-29-2005 17:44  Norway
Click Here to See the Profile for Mindbreezer Click here to Send Mindbreezer a Private Message Add Mindbreezer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Du kan jo sjekke ut sigen min til å begynne med. Posten min i låter fra 2004-tråden funker også. Ellers finner du plater jeg har og vil ha her: http://www.discogs.com/user/Sand_Leaper

Og som Audun sa, "sær" er sannelig relativt.

Ok, det var litt dumt av meg å kalle det for sær musikksmak. men det jeg prøver å si, er at du hører på en veldig spesiell type musikk, som det er veldig få som hører på. kanskje det bare er meg, men jeg har nesten ikke hørt om noe av det du liker. Jeg hører nok på mye mer kommers musikk enn det du gjør.

The Knife
Trentemøller

Old Post Jan-29-2005 18:19  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kimito
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Vel...Inge Nilsen har vel gjort alt på godt og ikke minst VONDT for den norske klubbscenen...Tror godeste Chem kan brette ut i det vide og det brede angående han.

Så han har man hørt nok av om man har fulgt med i norsk klubb "historikk" de siste 10 årene.

Old Post Jan-29-2005 19:06  Norway
Click Here to See the Profile for Kimito Click here to Send Kimito a Private Message Visit Kimito's homepage! Add Kimito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Aven - All I Want
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAgain, Jack de Marseille @ ILT 2001 (including track) [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEvolved – A Matter Of Time (Main Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:11.

Forum Rules: