|
Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Natuurlijk zal de afsluiting met extra veel show en spektakel gepaard gaan. Naast het exclusieve en bijna 4 uur durende optreden van Tiësto zal ook het voorprogramma er niet om liegen! Wie de bezoekers tot middernacht zal opzwepen, maken we zeer binnenkort bekend!
Tiësto heeft extra genoten van afgelopen Invited vanwege het intieme contact, doordat hij letterlijk midden in het publiek stond. Ook deze keer is de Invited website ge-update in de nieuwe stijl. In de gallery kan er naast prachtige foto's een korte video worden bekeken. Beide geven een levendige indruk van 'Invited by Tiësto'!
De laatste keer, nu met airco...
Zoals de gasten van de laatste Invited weten, liep de temperatuur tot tropische hoogten op. Even leek het erop alsof we echt in Panama, op het Zuid-Amerikaanse continent waren. Voor de organisatie was dit iets onverwachts, maar nu zijn we er op voorbereid. Het hele complex zal 19 juni voorzien worden van extra Air Conditioning systemen, zodat het comfort voor onze gasten wordt geoptimaliseerd.
(bron www.partyscene.nl / www.invited.nl)
Dit feessie heeft naar mijn mening weinig aandacht van de TA'ers gehad de afgelopen keren. Ik raad jullie echt aan om de 19de te komen. Tweede editie was echt super, intieme sfeer met dj en publiek, dit leverde een leuke wisselwerking op tussen Tiesto en iedereen die op de dansvloer was. De locatie ook helemaal geweldig (iets te warm ok, ietsje maar hoor), niet te klein maar ook geen megatent. Was één van de betere avonden die ik dit jaar heb gehad.
Dus gewoon komen allemaal, wordt weer gezellig in de Panama en je krijgt voor je € 25,00 nog een drankje gratis ook, wat wil je nog meer 

Down-Under was da bomb
|