|
| quote: | Originally posted by Blik
daar heb je natuurlijk weer helemaal gelijk in, mijn mede-moderator |
Hehehehe LOL 
Blikkie voelt zich echt een god 
Gebruik zelf BTW Limewire/Kazaa/Audiogalaxy/WinMX/EDonkey2000 enz. , meestal wel allemaal voor verschillende doeleinden hoor
Greetz,
Glaniskanis
___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG 
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
|