|
Re: Hallo jongens!!!
| quote: | Originally posted by blighty
Hoi,
Denk nou eens na!!
Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl
Oftewel, de site is gehackt
Greetz,
Blighty |
ik zie niet dat die site gehackt is.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|