|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
ben gister ook geweest en vond het al met al een geslaagd avondje. Minpunt was inderdaad die enorme hitte. Grootste gedeelte van de avond hebben we maar boven gestaan, daar viel het nog wel uit te houden. Maar als je midden op de dansvloer stond was het echt zweten geblazen. Ik moet zeggen dat Tiesto minder goed draaide dan ik de laatste tijd van hem gewend ben. Er waren teveel breaks in de set, waar je niet echt goed op los kon gaan. Maar er zaten ook weer een paar heerlijke trancers in, bijv. let the light shine in. Wat blijft dat toch een heerlijke plaats als je die keihard live hoort. Ook aan het begin van de set, volgens mij net naar Andain - beautiful things draaide hij een prachtige trancer. Had hem nog nooit gehoord, maar heel de zaal ging uit zijn dak. Iemand misschien enig idee welk nummers dit was. Ik luister toch best wel veel recente livesets, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen. Zou dus best een hele nieuwe kunnen zijn. Misschien dat dit een lichtje doet branden bij iemand welk nummer dit kan zijn??
|
|
Apr-18-2003 18:33
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
weet je toevallig ook wanneer hij zijn twee nieuwe producties draaide? Eentje beetje aan het begin van de avond misschien? Zou dan goed kunnen dat dat vette nummer dat ik aan begin van de avond hoorde Nyana zou kunnen zijn. Als dat werkelijk zo is dan wordt dat echt een klappertje, wat een wereldplaat zeg!
Ik heb het begin van Tiesto niet meegemaakt (toen reden we nog rond in Amsterdam op zoek naar Panama haha), dus ik kan je niet helpen met zijn openingsplaat
|
|
Apr-20-2003 08:20
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:29.
Forum Rules: