|
היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!
טוב חברה דבר ראשון שלום לכולם אני יודע דכבר הרבה זמן לא ביקרתי אותכם אבל פשוט אין לי זמן ... צבא והכל...בקיצור, אין לי זמן להוריד שירים וגם אין לי כל כך מאיפה עכשיו... אז חשבתי שאולי מישהו ממכם , חברי הטובים, יזרוק לי איזה לינקים או כתובות לאתרים או ל-FTP למרות שאני יודע שזה בעיה לתת כאלה דברים אני אשמח מאוד אם תנסו לעזור לי פה
אני מרגיש רייקני מאוד בלי טראקים חדשים!!!
צריך עזרה דחוף!!!
___________________
***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
|