In het verlengde van Switch's thread over Armin 'Roeleert' Armin meer dan Tiesto ?
armin owned tiesto zal ook ff goeie be-argumentatie geven armin zn haar zit gewoon veel beter(Y),
___________________ I hate the global warming hoax
Armin is lief, Titsto is stout
!oneens btw
ze doen het allebei goed, alleen armin heeft pas zn album uitgebracht dus das de enige reden dat ik op hem heb gestemd
___________________ blaat en nu stampen
Ik heb voor de optie "er zijn nog 20 andere betere dj's" gekozen.
Armin draait nog teveel van die slappe kazige trance plaatjes in zn sets. Ook qua produceren vind ik tiesto veel beter. Het album van armin kan me totaal niet boeien, terwijl ik nu nog regelmatig naar In My Memory luister. 100% Tiesto here........ grtz, TNG
ik vind tiesto beter mixen
Tiësto Hij draait veel gevarieerder dan Armin, hoewel Armin (de laatste tijd) toch ook wel hele goeie sets neer kan zetten met variatie. Daarnaast vind ik Tiësto een veel betere producer dan Armin.
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Armin ownt Jan Wayne, maar meer ook niet Oneens dus
quote:Originally posted by Ding Chavez Ik heb voor de optie "er zijn nog 20 andere betere dj's" gekozen. die had ik er nou expres net niet bijgezet
Ga toch voor Armin! Komt waarschijnlijk omdat hij net iets meer in mijn straatje draait.. super zweverig en melodieus. Alleen denk ik dat het 'in concert' niet iets voor Armin is, althans Tiesto kan dit dan weer veeeeel beter. Armin voor de kleinere clubs en Tiesto ook en voor de wat grote.. WTF ik kan eigenlijk niet kiezen! Het blijven 2 Hollanders duzz.. en dan hebben we Feryy ook nog trouwens