Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fokused på gk idag
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002
fokused på gk idag

sitter o väntar på att man kan börja gå mot göta.. vilka swetas kommer visa sig där?

Old Post May-10-2003 16:07  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag kommer såklart

Jag vet att några fler TAs ska dit
Whiterussian
doter
Desphyxia

Old Post May-10-2003 17:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

hehe nice nice, jag ska gå dit o ställa mig i kön snart.. den kommer vara låååååååååång :P see ya there bitch

Old Post May-10-2003 18:20  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

ni i sthlm har det bra, fokused "tar hand om" er i stort sett varje helg ju..

Här nere i buschen så får man gå till det vanliga tråkiga "innestället", där rullar håkan hellström och ian van dahl i playlisten...

Old Post May-10-2003 18:51  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

NU sticker jag in till stan.... ses där =)

Old Post May-10-2003 18:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Tjo !

Ni som var där, hade ni nice ?...kunde inte gå själv dessvärre.

Var det bra stämmning, mkt folk, vad lirade han för låtar ???

Old Post May-12-2003 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by lonne
Tjo !

Ni som var där, hade ni nice ?...kunde inte gå själv dessvärre.

Var det bra stämmning, mkt folk, vad lirade han för låtar ???

Jag e kass på namn så denna lista med låtar har jag snott från doters inlägg på TC

Goldenscan - Of Our Times (Super 8 rmx)
Solar Stone vs. Scott Bond - 3rd Earth
Cor Fijneman - Venus (Tiësto rmx)
Vivian Green - Emotional Rollercoaster (A&B rmx)
Ferry Corsten - Indigo
Nitromethene - Time To Die (Seraque rmx)
Classified Project - Resurrection
Born Again - Born Slippy

Ornadel körde riktigt bra tycker jag så hela golvet hade mycket bra stämmning. Guy var förövrigt en mycket trevlig kille som jag hann växla några ord med.

Parham körde förmodligen ett av sina bästa set men han kör lite annan stil som ni vet men det var soft =)

JdotP fick tyvärr inte köra så länge eftersom dom hade lite problem med ljudet i början vilket jag tycker va synd som kom dit tidigt för att höra vad han hade att bjuda på, men när han väl kom igång var det helt klart skön feeling som tog sig rejält i slutet av hans set. Synd bara att folk ofta kommer så sent för att dom ska supa in i det sista innan dom går ut. Men under Ornadels set var det smockat på golvet !

Vi (publiken) försökte med "One more time... One more time... One more time... One more time... " Ornadel försökte köra ett spår till men det gillades inte av vakterna så dä bläv inge mer

... // Steve me loiden

[edit] Kan ju tillägga att jag träffade Whiterussian, Gaby å Kraith där

Medans jag snacka med Parham så presenterade han mig för en fest arrangör liknande Fokused från Norge som bla. arrangerat Sommer Parade i Oslo... Han har planer för er Norrmän

Last edited by SteveTranz4ever on May-12-2003 at 15:31

Old Post May-12-2003 15:24  Sweden
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Medans jag snacka med Parham så presenterade han mig för en fest arrangör liknande Fokused från Norge som bla. arrangerat Sommer Parade i Oslo... Han har planer för er Norrmän

OMFG....Fortell mer,fortell meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr....

Uansett,fint å se at Fokused fortsetter med å levere knall parties.Jeg må se til å komme meg tilbake til Stockholm snart...

Old Post May-12-2003 17:19  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Grrrryyyym fest!!!

Ornadel va GALEN!!!

Flippa totalt när han lira Indigo å sen Time To Die!!!

Old Post May-12-2003 20:07  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fokused på gk idag
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRecent Trance song [2015] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUp Server - Moodswings [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:10.

Forum Rules: