|
I vanliga fall tycker jag inte alls om Satoshi, men det var inga alls fel på den här remixen. Jag har hört bättre progressive, men en helt klart bra remix. Däremot är Svenson & Gielen remixen riktigt dålig. De lyckades göra en bra melodi, men resten är skrämmande.
___________________
If you can't buy happiness, you don't know where to shop.
|