|
Gorgeous igår!
Mmm vaknade precis, kom hem halv 9 imorse
Var på gorgeous igår med besök av cosmic gate. Jag vann gorgeous tävling så när vi kom till klubben så var det bara att slinka förbi den vulgärt långa kön, fick ett kuvert också - som visade sig innehålla cosmic's skiva back to back =)
Cosmic gate spelade vid 00-03... och ärligt talat så är jag trött på cg, har nog sett de spela för många gånger. Alldeles för tråkigt och monotont, händer inget riktigt... okej nu är jag kanske lite för negativ, men lite så var det faktiskt...o hör jag fireware igen så kommer jag avrätta någon :-)
Vi inväntade att klockan skulle bli 03 istället
OCH VILKET FANTASTISKT TRYCK DET BLEV SEN!
Lp stövring körde fram till halv 5. Han började lite mesigt i låtval men sen blev det superbra, härlig melodisk men mot tyngre hållet. Superskönt!
Vid halv 5 så började en för mig helt okänd dj spela.. dj choose. Han är en av de nya resident dj:sen på gorgeous. MEN DET VAR NOG FAEN DET BÄSTA JAG NÅGONSIN SETT7HÖRT. Han hade en otrolig mixningstalang, aldrig varit om liknande! Mmmmm helt enkelt - blev helt enkelt skogtokig (tm) :-)
Vid 6 skulle det slutat, men varesig dj choose eller vi i publiken ville sluta... så drog över en timme, då hade vakterna varit där och sagt till ett antal gånger ;-))
Betyg:
STÄMNING: 5
PUBLIK: 5
(som vanligt så lättar publikmängden lite gran när den stora dj:n har slutat spela... och då blir det ack så mycket skönare stämning och lättare att dansa)
MICHAEL SPLINT: 5
(såg iofs bara en kvart av honom.. men dominerade som alltid)
COSMIC GATE: 1
(mer variation PLLEASSEE!)
LP STÖVRING: 5
DJ CHOOSE: 10000000000000000000000000 poäng :-)
|