|
Tranceicion - festdags!
____________________________________________________________________
jajamänsan! en fest som kommer hållas i Stockholms området (Alvik)
om intresset finns för 6 timmars stampande av bra trance musik
Kort info
Ålder: 16
Inträde: 100kr
Tid: 21-03
Line up:
Helixx (Hardtrance / Melodic)
Ferren (Hardstyle)
Vizay (Hardtrance)
DJ Dome (Progressive)
Datum för festen: lördagen 3 maj är nu bokat å klart
More info to come!
http://www.tranceicion.cjb.net <-- Uppdaterad igen 
____________________________________________________________________
gå in på sidan och gör en intresseanmälan så vi får se ungefär hur stort intresset är, denna anmälan är mycket viktig! 
[edit]
de här kan ju vara ett bra tillfälle att dra lite TA's kanske så man får träffa lite folk 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
Last edited by Vizay on Mar-16-2003 at 02:58
|