can't wait (hoop niet dat het 'niveau' van de film daalt, zou erg zonde zijn) ik ga zo snel mogelijk naar de bios. (als dat lukt.. pokke exames )
wat ik gezien heb ziet dr zeeer vet uit
(in november komt deeltje 3 )
May-10-2003 21:30
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Jaja, vette film! Zit vrijdag eerste rang Heb er zin an!
___________________
May-11-2003 08:58
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Donderdagavond backrow seats bij de premiere in hier nijmegen Kan niet wachten. Weet alleen nu al wel dat je vloekend de bioscoop verlaat als de laatste scene ineens stopt om pas 6 november verder te gaan met deel 3. Maar het is het vast waard
GreetZ, DC
___________________
May-11-2003 11:36
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik heb gehoord dat het feest erna heel erg vet moet worden!!
___________________
Ga eens dood!
May-11-2003 13:28
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Jaaaaaaaaaaa, vrijdag ga ik ook naar de bios! Deze film is gewoon een MUST SEE in de bios!
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-11-2003 13:58
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
Donderdagavond in den bosch premiere...kan echt nie w8en...lijkt me zo'n vette film!!!!!!!!
greetz Muppet
May-11-2003 14:08
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Ga volgende week wel ff checken. Lekker in de middag op maandag of dinsdag. Is het lekker rustig
ik ga ook zeker weten naar deel 2 en deel 3 van de matrix. je moet ook ff kijken naar de animatrix, die zien er echt koel uit en leggen het matrix verhaal uit. 4 delen kun je downloaden op www.intothematrix.com. de andere 5 delen (plus de 4 op de site) staan op de animatrix dvd die in juni uitkomt.
___________________
Last edited by Nook on May-11-2003 at 21:13
May-11-2003 20:05
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
IK GA NAAR DE MATRIX MARATHON IN DE CITY, IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE, eerst zie je dan eerst the matrix 1 op gigascherm en dan meteen erachteraan de matrix reloaded! en als animatrix uitkomt koop ik m meteen!!!
May-11-2003 21:09
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
dat wordt een lange zit duke..(maar wat geeft dat t is wel de matrix crazy: )
ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik) heb daar toen ook jurasic park 3 gezien VOOR de nl premiere (gare film, maar toch)
robin
May-11-2003 22:58
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions
dusss
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto