Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > CHICANE - live from palladium (01-22-2000)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
CHICANE - live from palladium (01-22-2000)

quote:

Sun.Apr.06.2003

- Added to New Tracks: (Livesets)
- Gabriel & Dresden - Essential Mix (03-09-2003)
- Chicane - Live from Palladium (01-22-2000) *classic*

Vu sur la page de présentation de TA.
J' avais déjà vu parler des mecs de ce live sur le "chat" de DC. Qd j' ai vu que Swamper mettait que c' était un classic, je l' ai récupéré et là énorme surprise(enfin surprise non pas vraiment car j' adore ce que font ces anglais) ---->Ce live est vraiment géant et d' entendre les gens gueuler comme ils le font, c' est assez impressionnant et t' as envie d' y etre ca c clair...

C' est à New-York, la Palladium ?
Et si vous l' avez déjà écouté ce live, vous en pensez quoi ?

---->mon opinion :

PS : si vous l' écoutez ou le réécoutez, soyez bien attentifs du "tuc" qui se passe à 10m45, je trouve ca tout simplement hallucinant.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-05-2003 18:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002
Re: CHICANE - live from palladium (01-22-2000)

quote:
Originally posted by stanymi
PS : si vous l' écoutez ou le réécoutez, soyez bien attentifs du "tuc" qui se passe à 10m45, je trouve ca tout simplement hallucinant.

du TUC??
ya un TUC qui se balade sur le dancefloor pendant le live???

(désolé)

Old Post May-05-2003 19:01  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Ouais je l'ai récupéré y'a une semaine aussi !!!
Génial !!!
Franchement c'est bien puissant : il parait qu'ils font quasiment pas de live Chicane, donc c'est assez rare.

Old Post May-05-2003 19:04  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Certainement un des lives que j'ai le plus écouté après celui de Tiesto@Rocca !!

Effectivement tout simplement exceptionnel
A 10:45, c'est Saltwalter il me semble mais je sais plus kel remix; un moment magik dans cette musique.
Si tu relis l'histoire de la Trance par LoginZ, tu verras que ce live figure dans sa présentation

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post May-05-2003 19:20  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by _greggy_
Certainement un des lives que j'ai le plus écouté après celui de Tiesto@Rocca !!

Effectivement tout simplement exceptionnel
A 10:45, c'est Saltwalter il me semble mais je sais plus kel remix; un moment magik dans cette musique.
Si tu relis l'histoire de la Trance par LoginZ, tu verras que ce live figure dans sa présentation

je parlais pas de la zik à ce moment là...
Il se passe un truc incroyable (enfin moi je trouve ça incroyable...)
A 10'45(précises !)c' est la fin de la musique et un mec se met à gueuler un wwwouuuuuuuhhh !!!et là tout le monde le suit, tout le monde gueule derrière lui, je trouve ca trop trop fort...Réécoute-le et check ce passage

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-06-2003 07:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malek
drinks your milkshake!

Registered: Nov 2001

Palladium --> Mexique

Old Post May-06-2003 09:11 
Click Here to See the Profile for malek Click here to Send malek a Private Message Visit malek's homepage! Add malek to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by ahlamalek
Palladium --> Mexique

merci pour l'information ahlamalek

Old Post May-06-2003 09:13  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Juste un mot pour le définir : magnifique

Old Post May-06-2003 10:45  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

pour info voici la tracklist

01 Intro / Nagasaki Badger
02 "Halcyon"
03 "Saltwater" (Tomski vs. Disco Citizens Rmx)
04 "Don't Give Up" (Tomski vs. Disco Citizens Instrumental)
05 "Offshore" (Original/Disco Citizens Remix)
06 "Maharvey"
07 "Saltwater" (Original Cut)

Old Post May-06-2003 12:21  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

il est dispo qu'en 48k ?

Old Post May-06-2003 18:48  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by webandyscott
il est dispo qu'en 48k ?

ça m'étonnerait je l'ai et il est en 192 !

Old Post May-06-2003 19:53  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by maxxyme
ça m'étonnerait je l'ai et il est en 192 !

Putain... je fait une recherche sur Kazaa, tous les résultats me sortent du 48k, un mix d'une durée de plus de 3H et un poids de plus de 60Mo...

les playlists, elles, me sortent qu'un mix d'une heure avec les grands classiques de Chicane...???

What's the problem???

Old Post May-07-2003 16:59  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > CHICANE - live from palladium (01-22-2000)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Precision ID [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Arkham Asylum" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:26.

Forum Rules: