börjar han som vanligt vid 22:00? Någon som ska lyssna? Jag kommar lyssna och kanske skriver någo här under tiden
Jag ska lyssna och rippa! Hoppas det blir ett skönt set...
___________________ THIS SPACE IS FOR RENT Soundcloud! Music by me
kul att ni säger...ska försöka och lyssna på nätet..
___________________ GHF Community - for all your EDM needs!
quote: LÖRDAGAR 22:00-00:00 Obs! Nya sommartider fr 16 Juni! Lörd 21:00-23:00 ingen som rippar?
FÖrsta låten NRC - Here Comes The Rain Again (?`mix) hårdare än Push
quote:Originally posted by reveal ingen som rippar? Connector skulle rippa quote:Jag ska lyssna och rippa! Hoppas det blir ett skönt set...
jag kan bara lyssnar via nättet (64kbps ) .... värför finns det egentligen ingen Svenskt radio på satelliten
quote:Originally posted by ScuL jag kan bara lyssnar via nättet (64kbps ) .... värför finns det egentligen ingen Svenskt radio på satelliten Jag lyssnar på 32/kbps så klaga inte Åhh fan visste inte att man kunde ändra
Andra låten.. inte en jävla aning. Tredje låten.. har jag hört men vete fan låter lite Neo & Farina aktigt kan vara Neo & Farina - Someone
Some day hehe den andra var Minimalistix (visste inte ) (egen produktion av da Judge himself)
Får en aning om att det inte är Judge Jules som lirar. Daillo har inte nämnt han någon gång än. Inte ens nu när han berättade Playlisten. NRC - Here Comes The Rain Minimalistix - Fly (någonting) Neo & Farina - Someday
Låt 4 var jävligt grym tyvärr ingen aning vilken det var. låt 5 4 Strings - Let It Rain