|
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
Ik heb ook de Ixus V2, heel goed toestel! Ik merk niet zo erg het verschil tussen wel of geen flits, wel dat als er een hoop mensen of bewegende dingen op de foto moeten hij erg veel moeite heeft ergens op scherp te stellen, maarja dat is geloof ik wel bij meer toestellen.
GreetZ, DC
___________________
|