|
Re: GTA Meeting
| quote: | Originally posted by swisstoni
Ich bin keine GTA Mitglied, aber will wissen, wie ich anmelden kann. Ich wohne jetzt in der naehe Frankfurt. Und wann findet die naechste GTA Treffung statt? Darf ich (und einen Freund) mit teilen? (sagt man das auf Deutsch???..! ) |
If you can read German, do read this (link) thread.
We don't have 'GTA' meetings, but we usually try to organize a meetup at parties. If u live near Frankfurt, I'd guess the next time u'd have a chance to see any of us out, it next Friday for DJ Rush at the U60 (I am going )
welcome 
___________________

get font
I see your 4 Crushs and raise you 3 As The Rush Comes. - Yan from PvD's first summerstage event in '03
|