|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
May-15-2003 16:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Impulz outdoor 2001
Yoji Biomehanika draait Anasthasia 2001. Dat is zo'n vette plaat dat ik zowiezo al gek werd.
Die plaat heeft een kei vet suk naar de climax toe.
Maar in dat stuk breekt de naald. Yoji pissed, publiek wacht even.
MC lult even.........
Publiek begint te klappen, yoji gooit de plaat er weer in, bouwt weer op en dan die climax van die plaat. Super hard staan te beuken, de hele zaal plaat.
Prachtig sfeermoment, prachtige plaat, prachtige DJ
Tiësto in concert
Het moment met Dinand. Eén van mij favoriete nummers heel strak geremixed. Ik sta uit volle borst mee te blèren en dan maakt Dinand het publiek helemaal gek. Beat komt er weer in, de hele meute staat te "hossen" , dikke lichtshow op de achtergrond en Tiësto en Dinand die samen net zo hard mee doen.
Kippenvel to tha max, daarna een brok in mun keel en een klein traantje.
Ook het moment met Flight 643 was prachtig, maar dat beelfde ik niet zo intens omdat ik net op de tribune zat. Maar dat was wel zwaar genieten.
|
May-15-2003 16:35
|
|
|
 |
 |
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
|
|
|
May-15-2003 17:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
tjaa voor mij nog steeds DD,
hoe tijs van hoogtepunt naar hoogtepunt werkte.. Heb denk ik echt een uur achter elkaar kippenvel gehad, en alleen maar staan trancen..
Verder vond ik hele mooie momenten impulz 2002 toen Yoji draaide toen de zon opkwam boven dat meer, echt fantastisch..
En natuurlijk de laatste tic waar ik zwaar kippenvel had bij Kane, echt fantastisch; net als het moment dat tiesto het publiek bedankte,,
ach maar ik heb zoveel mooie momenten, ik vond het setje van tiesto in hollywood ook fantastisch, waar hij klappers draaide als southern sun, u2 - staring at the sun en meer van dat soort tunes.
ENNN natuurlijk niet te vergeten, de eerste x dat ik godd hoorde op sensation 2001. Hoewel het geluid ook niet helemaal goed ging was dat ook een meesterset van marco v..
dus ach.. ik geniet wel vaker van mooie momenten 
|
|
May-15-2003 19:20
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 18:52.
Forum Rules: