Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Hello! SWETA Picknick 2003 - Våren e här

Nu är värmen äntligen här! Solen tittar fram och värmer våra kalla, svenska, ryggar.
Vad skulle nu passa bättre än att glassa i en park, tillsammans med lite av sveriges, musikelit.
Några av dom sköna människorna i landet.

Den 17:e maj smäller det! I stockholmsparken vid namn Rålis smäller vi upp ett par riktiga
feta filtar och en boomblaster. Trancemusik för hela slanten. Mat och dricka tar vi alla med
oss själva.

Knäck en bira och njut av livet, det är dags att vi lär känna varandra lite bättre och alla är givetvis
välkomna.
Ta med en kompis eller två så lirar vi fotboll och kastar frisbee!
Poi-kurser kommer givetvis ges ut till alla dom som är intresserade Jag tar med mig all utrustning som
krävs.

Info om SWETA Picknick 2003:
Ålder:0+
Pris:0:-
Plats:Rålambhovsparken [KARTA] (T-bana Fridhemsplan)
Öppet:Från 13.00 och framåt tills intresse avtar
Finns på plats:Filtar, Musik, Poi, Glada människor
Bör tas med:Dricka, käk, glatt humör, fotboll, frisbee.

Dom som inte är säkra på hur man tar sig dit eller bara vill vara där ännu tidigare kan möta upp några av oss vid den stora trappan på plattan klockan 12.30 så bildar vi lag och åker dit tillsammans!

Jag hoppas att ni tar era arseln ur vagnen nu och försöker att ta er till detta!
Vore skitkul!

Med vänliga hälsningar\ Kenny

Last edited by mindshooter on May-15-2003 at 11:41

Old Post Apr-21-2003 21:07 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag kommer iaf va där....den saken e säker....sitter ju gjutet bra med tanke på väder å vind just nu

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-21-2003 21:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jag är såå på! det här får man bara inte missa! fan att man inte har åldern inne för guy.. får se om man kan fixa nått falsklegg tills dess!

Old Post Apr-21-2003 21:14 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

ahh låter helt kanon gubbar.. =D kommer om jag har råd o får med mig nån.. =D

Old Post Apr-21-2003 21:19  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

wobert: ta med glorie så slås det två flugor å kanske en smäll med lite tur

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-21-2003 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

jag kommer for sure! kanske tar med mig tjejen också, och så ska jag mixa en FET platta dagen till ära

och producent kurser är välkommna också med me, och parker?

Old Post Apr-21-2003 21:22 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Endre

jag kommer for sure! kanske tar med mig tjejen också, och så ska jag mixa en FET platta dagen till ära

och producent kurser är välkommna också med me, och parker?

jag kommer ta med mig 2 av mina sommarmixar kommer endast liras sommartrance bara så ni vet alla som känner sig manade kan ta med sig detta!

Se detta som en bra grund för framtida projekt nu allihopa ni som vill ha fest och grejer..visa intresse och kom!!!!

Old Post Apr-21-2003 21:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

hmmm... kanske passar ganska så bra.
har nämligen FSU (fortsatt soldat utbildning) v 19 som slutar på torsdag och den 10:nde e på lördagen.

skulle ju kunna ta och stanna kvar över helgen och åka hem på söndag istället
och fokused på kvällen sen gör ju inte lusten att stanna kvar mindre

så det e ju ganska stor chans att jag hakar på

Old Post Apr-21-2003 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag hoppas verkligen herr robstar kommer också så vi får liten fin kombokurs av endre å robstar...skulle jag fanimej behöva

batteries not included.

- dave

Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Trots att jag lyssnat på trance i mindre än två månader, skrev in mig här på TA för mindre än en vecka sedan, bara känner johan (reveal), min polare jag delar lägenhet med antagligen ska ha födelsedagsfest då och jag bor i Lund så låter det frestande!

Hmmm, poi!
Har jonglerat länge och börjat mycket lite med poi också...
Såg ett par av dina filmer Mindshooter, fan du e duktig!
Kan typ cross and follow själv...
Och grymt bra klippt film dessutom!

OM jag kommer tar jag med käglor, bollar, facklor knivar osv!

Just det, jag känner ju faktiskt Aendy åxå! Spelade i samma innebandylag. Fast han känner mig under CF...

Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

meh, sommar trance kan väl ändå tolkas på olika sätt, rite?

skit samma, ni får sköta det där med musik.

Old Post Apr-21-2003 21:26 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

men satan in the gata va ni postar snabbt....

endre ta med en skön mix av dig också....dom brukar va nice å lyssna på

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-21-2003 21:28  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackName this tune [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKing Roc - The Tip (Tom Neville Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:45.

Forum Rules: