Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > Como acceder al Hub de Tranceaddict???
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Calz d(-.-)b
tranceaddict in training



Registered: Jan 2003
Location: Bilbao (Bizkaia)
Confused Como acceder al Hub de Tranceaddict???

Hola, trandceaddictos!!!

Que tal os va a todos!?? Os quería realizar una cuestión sobre el tema del hub de TRanceaddict, ya que hacía tiempo que no me pasaba por estos lares, y me han dicho que existe un hub para el DC desde hace tiempo. La cuesíón es como puedo conseguir acceso a dicho hub, hay que cumplir algún requisito? o dbo contactar con alguién para que me cree una cuenta?

Espero que me podáis echar un cable, y un saludete a todos los Tendancers de aquí y de allá

Old Post Apr-05-2003 16:44  Spain
Click Here to See the Profile for Dj Calz d(-.-)b Click here to Send Dj Calz d(-.-)b a Private Message Visit Dj Calz d(-.-)b's homepage! Add Dj Calz d(-.-)b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TRx
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Madrid, Spain

La condició principal para acceder al HUB EMC es que seas un miembro activo de los foros, y que rellenes el formulario de emc.arcobizz.com
Y ya está.
Si tienes alguna otra duda, pues ya sabes donde estoy.
Tb puedes echar un vistazo a http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=67107 pero viene a decir lo mismo pero en ingles

Salu2

Last edited by TRx on Apr-05-2003 at 19:37

Old Post Apr-05-2003 19:26  Spain
Click Here to See the Profile for TRx Click here to Send TRx a Private Message Add TRx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phyera
tranceaddict



Registered: Sep 2002
Location: Valladolid

Eres el de tu avatar?

Esperaba k fueses feo pero no tanto :P

Old Post May-05-2003 09:19  Spain
Click Here to See the Profile for Phyera Click here to Send Phyera a Private Message Add Phyera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TRx
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Madrid, Spain

quote:
Originally posted by Phyera
Eres el de tu avatar?

Esperaba k fueses feo pero no tanto :P


Juas...

No, el del avatar es Josh Gabriel.
Yo soy mas feo todavía :P

Old Post May-05-2003 11:54  Spain
Click Here to See the Profile for TRx Click here to Send TRx a Private Message Add TRx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DarkFall01
Fernando Alonso



Registered: Feb 2003
Location: Zürich

Como TRx te dijo, vete a la pagina emc.arcobizz.com . El unico requisito que tienes que cumplir, es que tienes que tener un minimo de 20 posts

Old Post May-06-2003 17:03  Spain
Click Here to See the Profile for DarkFall01 Click here to Send DarkFall01 a Private Message Add DarkFall01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ R0T0R
tranceaddict in training



Registered: Apr 2003
Location: Andorra (Teruel), Spain
Sad

20 POSTS?????????????

Yo creía que eran solo 10!!!

Old Post May-16-2003 23:22  Spain
Click Here to See the Profile for DJ R0T0R Click here to Send DJ R0T0R a Private Message Add DJ R0T0R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zergatik
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Bilbao

quote:
Originally posted by DJ R0T0R
20 POSTS?????????????

Yo creía que eran solo 10!!!



xDDDD
lol

Ni que 20 fueran muchos, :P
Además con un mensaje absurdo como el anterior ya te queda 1 menos,


___________________
Zergatik
[email protected]
**************************

Old Post May-25-2003 17:58  Basque
Click Here to See the Profile for Zergatik Click here to Send Zergatik a Private Message Visit Zergatik's homepage! Add Zergatik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyberio
See Why Be



Registered: Sep 2002
Location: Madrid , Spain

yo sigo en busca de la contraseña perdida, le mande un privado
a Bizz y no hubo respuesta, por tanto, a joderse.

Old Post May-27-2003 18:51  Spain
Click Here to See the Profile for Cyberio Click here to Send Cyberio a Private Message Add Cyberio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DarkFall01
Fernando Alonso



Registered: Feb 2003
Location: Zürich

quote:
Originally posted by Cyberio
yo sigo en busca de la contraseña perdida, le mande un privado
a Bizz y no hubo respuesta, por tanto, a joderse.


La contrasena deberia de ser la misma que de tranceaddict

Old Post May-27-2003 19:07  Spain
Click Here to See the Profile for DarkFall01 Click here to Send DarkFall01 a Private Message Add DarkFall01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ R0T0R
tranceaddict in training



Registered: Apr 2003
Location: Andorra (Teruel), Spain

Zergatik, como hay que decirte que yo no hago post chorras?

lo que pasa es que me aburro mucho XDDDDDDDDDDDDDDD

Old Post Jun-04-2003 10:03  Spain
Click Here to See the Profile for DJ R0T0R Click here to Send DJ R0T0R a Private Message Add DJ R0T0R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > Como acceder al Hub de Tranceaddict???
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMidor & Six 4 Eight - No Mans Land [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoni B - "Stripped" (Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:20.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!