Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto te gast bij Kane in de Arena
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002
Tiesto te gast bij Kane in de Arena

Aanstaande zaterdag geeft Kane een concert in de Amsterdam Arena en nu is Tiësto te gast, tenminste dat hoorde ik net op de radio. Wat denken jullie ervan? Alleen voor zijn rain down on me, of mag ie een heel voorprogramma draaien

Old Post Jun-24-2003 08:27 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.

Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik).

Old Post Jun-24-2003 08:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Kakao
Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.

Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik).

Het is dancesmash hit van de week, dus je zult hem wel vaker voorbij horen komen, denk ik :P

Old Post Jun-24-2003 09:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for drpeer_holland Click here to Send drpeer_holland a Private Message Add drpeer_holland to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Idd de enige keer dat ik rain down on me had gehoord was op TiC daarna is hij nooit meer gedraaid en heb ik er nooit meer iets van gehoord totdat ik hem vandeweek op de radio hoorde. Wel vaag dat er niet eens eerst een vinyl release is ofzo.

Old Post Jun-24-2003 13:14 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Misschien draaien ze daar ook wel die versie van Rain Down On Me en dan gaan dinand en tijs ff met zun 2 weer op het podium staan te stuiteren, net als op TiC.

Verder zal zijn komst er niet veel aan toe voegen, behalve als hij nog even gaat draaien. Maar de meeste Kane fans zullen niet zo van tiësto houden.

Over de remix van rain down on me, tja, tijdens TiC was het een super moment IMO, ik ging helemaal uit mun plaat. Maar dat kwam vooral door de sfeer die Dinand bracht en niet zozeer door het liedje zelf. tis gewoon een hele simpele remix.

Maar ja, als wij een beat horen is het al gauw goed

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-24-2003 13:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Hee ik moet daar werken, alleen moet ik pas na afloop beginnen..

Maar met een beetje mazzel kunnen we er al wat eerder naar toe.. Ik merk het wel.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jun-24-2003 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Kakao

ik hoorde m ook vanochtend bij Edwin Evers...nou vond er geen reet aan..de vocalen leken niet bij het ritme te passen, telkens net te laat en de beat was op een gegeven moment erg prodigy achtig. Ook het 'melodietje' heeft veel weg van gouryella maar dan alleen de eerste tonen.

Of het kwam omdat ik nog half sliep :P

Old Post Jun-24-2003 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

Hoorde het vorige week al op de radio dat Tiesto bij Kane zou zijn, maar Tijs wilde het stil houden.

Dinand werd er een beetje ingeluld door Rob Stenders

Old Post Jun-24-2003 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

ik zag net de reclame op tv, daarin werd gezegd met ilse de lange in voor programma en een dj aftershow. maar (nog) niet dat tiesto zou draaien. ik heb het nummer, tenminste een stukkie ervan, met soulseek gevonden en klinkt best goed.

Old Post Jun-24-2003 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik ga hier naar toe... En de 3 Kane liefhebbers (fans wil ik het niet noemen) die ik ken kunnen Tiësto ook zeer waarderen

Die Tiësto remix is (op cd single) voor het eerst te koop tijdens dat concert... aangezien 'ie bij BMG uitkomt kunnen we op de vinyl waarschijnlijk nog lang wachten...

Anywayz, ik heb er zin in!!! Eerst lekker rocken met Kane en dan beetje afteren met Tiësto... Lijkt me prima avondje

Bij de Kane concerten in Ahoy hadden ze trouwens ook een DJ Aftershow met Ronald Molendijk, welke ook een remix van Rain Down On Me heeft gemaakt... En ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een succes was

Old Post Jun-25-2003 02:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Bij de Kane concerten in Ahoy hadden ze trouwens ook een DJ Aftershow met Ronald Molendijk, welke ook een remix van Rain Down On Me heeft gemaakt... En ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een succes was

Die vind ik stukken beter dan de Tiësto remix. Wat ik dan gehoord heb in die radio rip die Tijs08 ooit postte.
Maar have fun iedereen die gaat

Old Post Jun-25-2003 07:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Yorin fm zendt dit ook uit!!! Zometeen dus.

Old Post Jun-28-2003 20:26 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto te gast bij Kane in de Arena
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEasy Song ID [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSlinky - Back In Time (Original Version) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:53.

Forum Rules: