|
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
morgen ff via m'n andere emails ander lijstje met meer NL trots inleveren..
trouwens, ik zag gielen niet zo snel, heb ferry maar gedaan |
Ben het wel met Bas eens..Ik laat het de Amerikanen over.
Armin Ferry en Tiesto zijn populair hier... Maybe kijken die Amerikanen er wel heel anders tegenaan.
Enneh..nie op Tiesto stemmen anders wordtie NOG populairder etc, das niet goed toch? (Tenminste, dat vonden mensen hier dacht ik)
___________________
"Life is all about choices & respect"
|