Neem je zwembroek/bikini/badpak mee naar mysteryland want ik las net dat ze in de soap tent een zwembad hebben geplaatst ,(bron partyflock.nl)
Trouwens dat gaat een druk daggie worden voor de ehbo denk ik morgen...
Aug-16-2002 17:39
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Re: Zwemmen op Mysteryland
quote:
Originally posted by magrec
Neem je zwembroek/bikini/badpak mee naar mysteryland want ik las net dat ze in de soap tent een zwembad hebben geplaatst ,(bron partyflock.nl)
Trouwens dat gaat een druk daggie worden voor de ehbo denk ik morgen...
Zeker met die meeting voor hun neus
Zwembroek heb ik nie nodig, het zal wel zo heet zijn dat ik alles uitzweet, dan kan het toch geen kwaad meer om met je toch al natte kleren in het water te plonzen.
Ik hoop dat ze in de tenten de airco aanzetten... :roll:
Aug-16-2002 19:13
basd
progression
Registered: Jul 2002
Helaas, het zwembad staat achter de hekken, aan de verkeerde kant voor de bezoekers
Als het echt tering heet is dan spring ik ook wel ff dat zwembad in (met die meid die ik dan aan de haak geslagen moet hebben )
Aug-17-2002 07:30
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
maar helaas het was alleen voor vip's
Aug-18-2002 02:50
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by franzelare
maar helaas het was alleen voor vip's
NIET helemaal waar, GRRR zie ik opeens die goze met wie ik mee was naar dancevalley daar op de vip staan hij lachen had ie weer geregeld met kommander K....
Lekkere domme sletjes daarop het podium hehe erg lekkerr
Aug-18-2002 07:43
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Volgens mij kwam er bijna niemand in die tent voor de muziek! Bijna iedereen stond een beetje te geilen op die wijven bij dat zwembad!! (Ik trouwens ook even hoor ).
Met vriendelijke groet.
Aug-18-2002 14:46
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Hoorde 's avonds Mousse T op Dance Dept die ook in de SOAP tent gedraaid had. Hij vertelde dat het ook de mooiste vrouwtjes waren geweest die hij ooit had gezien, en hij had er een hoop gezien zei ie Op de vraag van Wessel of ie net zo horny was als toen hij zijn zo getitelde nummer maakte zei ie dat ie niet horny was toen ie het nummer maakte maar nu wel
Kheb weer wat gemist dus
GreetZ, DC
Aug-18-2002 20:43
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
ja die wijven waar wel geil.
Aug-18-2002 21:03
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote: