|
ik vind deze line-up juist wel erg koel voor udc-begrippen!! weet niet meer wie er allemaal op stonden.. david carreta, dmx crew, underworld, rolando, the youngsters ensow/ofsow
maarja als ik er heen ga, ga ik er in ieder geval geen geld voor betalen.. zullen toch wel weer genoeg kaartjes voor te winnen zijn 
___________________
The Hague is the plague!
|