|
Shit!
8 timmar i Panoramabaren dag 1 med fullt ös, ingen i världen hade orkat med det men jag gav det iaf ett gott försök. Tyvärr vek sig benen inför sista timmen med Scot project men fyfaen vilken kalasstart på bästa kryssningen musikmässigt hittils. Bäst första kvällen var Cor Fijneman med ett riktigt lysande avsnitt i slutet av hans set. Dock finns det en kung av Mondaybar kryssningarna; Johnny Boy regerar fullständigt. Vid två tillfällen har han avslutat en kryssning jag varit på och båda två gångerna har jag konstant gåshud. Tycka vad man vill om house men så som JB presenterar den så bombar den allt och det var just vad Johnny Boy gjorde den sista timmen. Egentligen hade jag inget kvar att ge då mina ben kändes som potatismos men det behövdes inte. Johnny borde få avsluta alla kryssar!
Ska försöka övertala min syster, förstagångskryssaren, att skildra sina upplevelser men nog tror jag att hon kommer utveckla någonslags abstinens, precis som oss andra, till nästa kryss.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|