|
Welk lieke is dat?
Hoe noemt het liedje uit de reclame waarbij men tennisballen in de stad klopt vanop het dak van een building. Ikl dacht dat het reclame van bacardi of van smirnoff is, 'what are you doing tonight' is da slogan.
Op TMF hebben ze denk ik 3 liekes die ze afwisselend spelen als de eindgeneriek komt of als er festivaldata worden getoond. Er is een rock liedje (intresseert mij dus niet), het 2de lied zou 'let me be your guide' zijn van dj guide, maar kheb da toch nog nergens gevonden, dus als da ni klopt zegt het maar. Anyway er is nog een derde lieke da wel ne vrij stevige beat heeft, als iemand da kan identificeren dat zou leuk zijn Sorry voor de slechte beschrijving maar meer kannek ni zeggen hé 
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|