Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Asta topic
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Asta topic

Nah, omdat er geregeld mensen naar de Asta gaan (Magik, Ik) en er binnenkort wat leuke feestjes zijn (Remy's album release, Armin) dacht ik , ik start even een Asta topic op.

Gisteravond ben ik er ook geweest met SuperSjinees. Picotto draaide. Wat een SUPERavond
Echt geweldig man.. hij draaide heerlijk. Het publiek was in tegenstelling tot de zaterdag ervoor ook leuk en open minded. Alles was top. Hij draaide Clocks ook nog, meesterlijke plaat!
Maybe ook maar naar Armin toe binnenkort

Maareh...wat ik jullie niet wilde onthouden:
Schrijf in je agenda, in November komen John Digweed & Carl Cox naar de Asta toe. Party in Den Haag dus
Ow, en 19 juli Sander Kleinenberg, maar dat wist iedereen dacht ik al

De foto's van gisteravond van Picotto komen binnenkort!

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jun-07-2003 15:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Morgen zal ik present zijn in de Asta voor een solo van Michel de Hey, dinsdag ff DoubleM checken met Benny Rodriquez.

En in november ga ik er wonen, Digweed en Cox how sweeeeeeeeeeet

Cocoon aan de overkant van de Asta schijnt ook een mooie tent geworden te zijn. Nou nog hopen dat Silly Symfonees wat gaat worden als het opengaat. En dan wordt Den Haag eindelijk een beetje volwaardig qua stapstad.

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-07-2003 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Dat was Mauro Picotto - Coldfunk, hoer!

Old Post Jun-07-2003 16:56 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet

Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?

Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.

SnuggLe

Old Post Jun-07-2003 18:06 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

omfg tweede keer in 6 weken picotto al gemist hahaa

maar is dit in het nieuws geweest?? dat ie zou komen? amper volgens mij

Old Post Jun-07-2003 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by SnuggLe
Was graag ook naar Michel de Hey gegaan, maarja principe questie, Jean draait ook Toch baal ik wel :S Ik wacht wel tot de 24ste (dinsdag) voor de Double M met Michel de Hey.
Integrate is ook zondag, das vet

Maar waar komt die Silly Symphonies en wat gaat er gedraaid worden?
En waar zit de X2S eigenlijk?

Den Haag lijkt idd toch nog een aardige partystad. Maar alles zit verder ook wel dichtbij, binnenkort een keer naar de Off Corso ofzo.

SnuggLe

Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.

Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-07-2003 20:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by MaGiK54
Integrate ben ik verleden jaar februari geweest. De Haagse Hoogseschool is echt een wicked place to party, echt een mooie locatie, jammer dat dit de laatste Integrate is in het Atrium.

Silly Symphonies komt waar vroeger de oude Cooldown Cafe heeft gezetten, maar dat zegt je toch niks Hoe het daar heet ben ik zelf ook ff kwijt, andere hagenezen help ff qua straatnaam. Het zit wel in de binnenstad.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor X2S, ben echt slecht in straatnamen. Ben er zelf nog nooit geweest, zag laatst wel een poster hangen met Laidback Luck, Erick E en Lucient Foort als line-up, dus wel een aardig line-up lijkt mij zo.

Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet

Old Post Jun-08-2003 01:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Optimus
Je bedoelt Getdown? Komt ie daar? Ha weet ik dat ook Das toch Grote Markt? Ik weet ook de namen niet, ik refereer altijd naar winkel (bij de Bijenkorf, bij de Bart Smit etc). En XS2 loopt voor geen meter, er komt geen hond elk weekend. Ze hadden een maandje geleden nog een vergadering dat ze het roer om moesten gooien mwhaha Ligt vlakbij Centraal station, richting Bezuidenhout ofzo hoe dat ook alweer heet

Getdown of Cooldown allemaal hetzelfde, bagger dus Maar volgens heet dat het daar de Grote Marktstraat.
Locatie van XS2 is Bleijenburg, das een zijstraat van de Herengracht. Trouwens de Herengracht is ook een uitgaanstip, als je van Hindoestaanse schiettenten houdt tenminste

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-08-2003 07:56  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

X2s loopt niet? Go figure, in Den haag houden ze alleen van Techno/Hardhouse

Gisteravond was ook nog Spreedfreax in de Haagsche Hoogeschool. Baal wel dat ik niet een keer nog in de HH geweest ben ja, moet echt een vette lokatie zijn.

Nu maar even kijken wat de plannen worden voor stappen in Den Haag. D'r is genoeg te doen.

Enneh chinees, ga nou een keer naar Confused in de van Diemen straat

Old Post Jun-08-2003 09:34 
Opti
tranceaddict in jail

Dat XS2 niet loopt is hun eigen schuld. Ze mikken op een soort publiek dat blijkbaar gewoon iet wilt komen. Ze willen ouder (rond de 24 zeg maar) publiek dat veel geld te besteden heeft binnen hebben. Zo hebben zij het zelf ook ongeveer geformuleerd geloof ik.

Old Post Jun-08-2003 13:23 
MaGiK54
Happy Skippy

Ondanks een verkoudheid, die vandaag flink is opkomen zetten, ga ik straks Michel checken in de Asta. We gaan eerst even een drankje drinken in de Cocoons, heb over deze toco veel goede verhalen gehoord, dus ik ben benieuwd, verslag volgt morgen in de loop van de dag.

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-08-2003 18:55  Netherlands
MaGiK54
Happy Skippy

Helaas is de avond een beetje teleurstellend verlopen, dit lag niet aan Michel, want die draaide een lekkere techno set. Een kameraad van me had een pest humeur, vanwege prive-omstandigheden. Ik kreeg nauwelijks adem, dankzij mijn verkoudheid. Dus geen ideale omstandigheden om er een wereldavond te maken.

Asta was nog leeg toen wij om half twaalf binnen kwamen, maar het publiek druppelde heel langszaam naarbinnen. Uiteindelijk was het niet druk, maar wel lekker gevuld. Michel draaide lekker. De temperatuur was beter als bij de opening, maar het was toch nog wel aan de warme kant. Helaas gingen we kwart over twee weer weg, vanwege bovengenoemde omstandigheden, dus echt een party report kan ik niet maken, want ik heb niet echt gepartied, was blij toen ik drie uur weer op bed lag en ik ga zo weer mijn bedje opzoeken in de hoop dat ik me morgen wat beter voel.

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-09-2003 13:28  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Asta topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this snippet. should be easy [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBertine Zetlitz - Adore Me (Cricket Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:38.

Forum Rules: