Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lämnar er tyvärr
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Lämnar er tyvärr

känner att jag trivs inte här längre.. så många nya och så mycket bråk och så, så jag känner inte för att vara kvar längre..
trivs helt enkelt inte

synd att det ska bli såhär, men... jaaa...

neee.. skojar bara.. oroa er inte
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..

men då blir det la rehabilitering i några månader
e la inne en del underdagen medan jag håller på att packa och så, men sen så bär det iväg....

så ni får ha det så bra här hemma i sverige där det kommer att ösregna och åska dygnet runt medan jag e borta....

[LÄS NÄR JAG HAR ÅKT] HEJ DÅ *vinkar* *snyft* *snyft* [/LÄS NÄR JAG HAR ÅKT]

Old Post Jul-17-2003 10:47  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Old Post Jul-17-2003 10:49  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

haha trodde fan du var seriös först.... lämna TA, det går väl inte?

Old Post Jul-17-2003 10:54  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

phew trodde också du va seriös först

men fan va nice, resa utomlands å grejer...fast de verkar ju inte behövas med den värmen vi har direkt

jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare

PS. Vi tar er på råsunda idag

batteries not included.

- dave

Old Post Jul-17-2003 11:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Att lämna TA är som att lämna livet.

Old Post Jul-17-2003 11:12  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002
Re: Lämnar er tyvärr

quote:
Originally posted by dbl
så många nya

sant, otroligt många här och där.

ha så trevligt!

Old Post Jul-17-2003 12:06 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003
Re: Lämnar er tyvärr

quote:
Originally posted by dbl
ska bara iväg 2 veckor till ayia napa och parta sönder mig
åker imorgon bitti kl 07.00.... kommer hem 1 augusti sen..

Ahhhhh..... nice det juh funderade på att åka iväg i sommar, men min särbo har ingen semester i år så jag får väll hålla mig till i vinter i stället

Old Post Jul-17-2003 12:10  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by NooN
Att lämna TA är som att lämna livet.

Ha ha... bra sagt

Trodde du, dbl, hade fått spel först, knasputte... Men fan va kul ni kommer få, jag har som sagt vart där själv för 3 år sen. Vi var 8 grabbar som festa skiten ur oss i 2 veckor.
Jag var med om en sån sjuk grejj när jag var där... en polare som inte är så insatt i denna musiken gick omkring själv efter att ha tappat bort alla och hamnade på ett Engelskt hak... När han kom hem vid 6 tiden på morgonen var han som på droger, helt hög och lyrisk (detta har jag berättat för men de e en favorit i repris)
Han berättade hur stämmningen hade vart och hur jävla coolt det hade vart... Sen berätta han att ingen mindre än Poal Oakenfold hade lirat... då förstog jag han... fan att man missa det... hade inte en aning om det :P

Ayia Napa är helt sjukt iaf. det festas där så inåt helvete... Nere på stranden på nätterna ligger det ett par var 20e meter å jökar medans en del går ut i vattnet å gör det...

Ett råd... hyr moppe och kör till Capo Greco... helt otroligt stup och utsikt, ligger bara 1 mil bort... på vägen tillbaks stannar ni vid "Water caves"... alltså vatten grottorna där man kan hoppa från klippan rakt ner i de blå... 10 meter högt...
Synd jag inte kommer hem förns imorrn för annars kunde jag skickat ett video klipp från vattengrottorna...

Ett annat råd... åk "Sling Shot"... har videoklipp på det hemma också... kul som satan...

Ha de så jävla bra nu Göteborgarn ellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Old Post Jul-17-2003 12:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Vizay
jaja ha det så trevligt min favoritgöteborgare

nej herregud.. går ju inte att lämna TA... skulle ju vara hel jobbigt

ska försöka komma ihåg det steve
*skriver cap greco, water caves och slingshot på en lapp*

usch va jag längtar till planet går nu... håller på att packa.
försöker komma på saker jag kan ha glömt... men det ska nog gå bra..

just det ja... måste ju ta och bränna några trance skivor också...
så det finns någon vettig musik att lyssna på

Old Post Jul-17-2003 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001
Smiling Frog

YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!

Baaaaaaahahahaha!!!!!!

Har så kul dude! Sup inte ihjäl dej bara.

LateRZ:!:!

Old Post Jul-17-2003 15:55  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat

haha, ja läste gulrutan från förra sidan och fatta direkt att du skoja ha de så braaa på cypern! å bränn dig inte i solen bada mycket och dansa som en galning (på klubbarna alltså!!)

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jul-17-2003 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by robstar
YES! Jag har väntat på den här dagen sååååå länge!
Ska bli så skönt när du försvinner från forumet!

tack tack.. älskar dig med

va tråkig du e glorie
nädå.. ska försöka att inte bränna mig i solen.. har oslat en del innan jag åker ner nu också, så jag hoppas det kommer gå bra.. e iallafall inte helt blek

hittar vi bara något bra ställe med schysst musik så kommer jag allt att dansa sönder mig
va så längesen nu :/

Old Post Jul-17-2003 16:44  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lämnar er tyvärr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track ID5 [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStathis L – Spaceman (Electronica Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:34.

Forum Rules: