|
| quote: | Originally posted by NooN
Att lämna TA är som att lämna livet. |
Ha ha... bra sagt 
Trodde du, dbl, hade fått spel först, knasputte... Men fan va kul ni kommer få, jag har som sagt vart där själv för 3 år sen. Vi var 8 grabbar som festa skiten ur oss i 2 veckor.
Jag var med om en sån sjuk grejj när jag var där... en polare som inte är så insatt i denna musiken gick omkring själv efter att ha tappat bort alla och hamnade på ett Engelskt hak... När han kom hem vid 6 tiden på morgonen var han som på droger, helt hög och lyrisk (detta har jag berättat för men de e en favorit i repris)
Han berättade hur stämmningen hade vart och hur jävla coolt det hade vart... Sen berätta han att ingen mindre än Poal Oakenfold hade lirat... då förstog jag han... fan att man missa det... hade inte en aning om det :P
Ayia Napa är helt sjukt iaf. det festas där så inåt helvete... Nere på stranden på nätterna ligger det ett par var 20e meter å jökar medans en del går ut i vattnet å gör det...
Ett råd... hyr moppe och kör till Capo Greco... helt otroligt stup och utsikt, ligger bara 1 mil bort... på vägen tillbaks stannar ni vid "Water caves"... alltså vatten grottorna där man kan hoppa från klippan rakt ner i de blå... 10 meter högt...
Synd jag inte kommer hem förns imorrn för annars kunde jag skickat ett video klipp från vattengrottorna...
Ett annat råd... åk "Sling Shot"... har videoklipp på det hemma också... kul som satan...
Ha de så jävla bra nu Göteborgarn ellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr