Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Column van Victor Brand op Partyscene.nl
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Column van Victor Brand op Partyscene.nl

LOL, check dit:

Hier komen de beste antwoorden op mijn vragen van gisteren.

1) Weet jij hoe het komt dat we niets van de Nachtwacht horen nu (en ik citeer Mick Boskamp op de Playboy-site) 'Amsterdam een soort oude Rome is dat in de hens staat'?
Antwoord (van Gijs): Omdat de nachtburgemeester verkiezing net zoiets is als geloven in sinterklaas. Fictief genot.
2)Waarom lees ik van alles over Pink Pop, vooral over de zgn. gevestigde namen, behalve over The Matthew Dekay Band die duizenden mensen uit hun voegen lieten gaan in de grote tent?
Antwoord (van Dj Madskillz): Omdat driekwart van Nederland nog steeds van gitaargeneuzel houdt.
3)Waarom krijg ik tranen in mijn ogen als ik op het Journaal de jonge meisjes annex drugskoeriers in Turkije zie die zogenaamd stoer lopen te doen tegen verslaggevers?
Antwoord (van Rene): Waarschijnlijk heb jij ook de film Midnight Express (met muziek van Moroder!) gezien?
4) Waarom wordt een Nederlands onderdaan uitgeleverd aan Amerika voor een strafbaar feit dat hij hier in zijn eigen land heeft begaan?
Antwoord (van Devin d'Or): Omdat Nederland graag een wit voetje haalt bij de Amerikanen, want dat staat wel zo goed op je CV als politicus.
5) Waarom wil ik af en toe iemand, zomaar iemand, voor zijn bek timmeren? Ik doe het niet, maar waarom toch die drang?
Antwoord (van Bram Kampschreur): Human nature :-) Hormonen en dat soort zaken. Ergernis zit in de mens zelf. Iedereen heeft die drang.

6)Wat is er mis met een horeca-zaak die zowel alcohol als hasj verkoopt?
Antwoord (van Jack Undercover): Niks dus. Hoemeer blowers in de kroeg, hoe beter en/of rustiger en relaxter. Is dat trouwens wel zo...??? Is dit wel eens underzocht?
7) Waarom wordt er zo hinderlijk gekeuveld op message-boards over helemaal niets, terwijl dit de kans is om gezamenlijk een vuist te maken?
Antwoord (van Faisal Sheikh): Wij weten niet hoe het moet. Onze ouders hebben het waarschijnlijk wel ooit gedaan en kunnen het nog steeds maar deze mensen zijn te druk bezig met hun carriere, of te druk met lui-zijn om het ons te laten zien. Bovendien, zij zouden niet begrijpen waar de vuist voor dient, zij zijn wel voor vertrutting waarschijnlijk.
8) Is er misschien iemand die vanaf volgende week mijn column voor een aantal dagen kan overnemen? Ik ben vanaf a.s. vrijdag een week op vakantie. Dat ik eraan toe ben, is voor mij een vraag en voor jou een weet.
En dat was opmerkelijk en erg bemoedigend ook; bijna iedereen die me mailde, wilde wel een column maken. Wat te denken van het volgende: stuur een mailtje naar [email protected] dat je bereid bent om een column te schrijven. Hij neemt dan contact met je op. We hebben er vijf nodig, beginnende bij maandag (maandag 23 juni ben ik weer terug). Dus 1 per man (of vrouw) moet lukken. Okay, I am out of here...



Whehehe, ik stuur op mijn werk voor de gein een reply op alle vragen, sta ik er ineens in

Anyway, lezen meer mensen deze columns? En weten jullie nog meer goede colums? Je kan nu zelf je column insturen!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-13-2003 11:36 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

Blergh, columnschrijvers zijn van die figuren die niet genoeg moedermelk kregen toen ze klein waren en nu op een andere manier naar aandacht zoeken


___________________

Old Post Jun-13-2003 11:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Hehe de column van victor is wel leuk.
In het begin was het ff "vreemd" maar nu ik er zo goed als zeker achter ben wie "hij" is en zijn columns steeds leuker worden surf ik iig iedere dag ff naar ps voor de column van "victor".


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jun-13-2003 12:06  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Column van mijn naamgenoot is bijna altijd wel vermakelijk. Lees hem bijna elke dag.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-13-2003 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

De vraag is alleen of jouw "naamgenoot" wel echt bestaat....


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jun-13-2003 14:28  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by magrec
De vraag is alleen of jouw "naamgenoot" wel echt bestaat....


Dan laten we het bij een (pseudo)naamgenoot van mij dan


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-13-2003 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Lees 'm regelmatig maar zeker niet elke dag. Meestal als ik de nieuwsbrief in m'n mailbox krijg maak ik ff een rondje over de site. Hij's meestal wel leuk ja.


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Jun-14-2003 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by magrec
De vraag is alleen of jouw "naamgenoot" wel echt bestaat....


Heb nu SBS6 aan en Temptation Island begint, degene die het presenteert heet ook Victor Brand. Dus wellicht bestaat mijn naamgenoot toch wel.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-14-2003 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Column van Victor Brand op Partyscene.nl
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #4 Ben Lost Guestmix on Global DJ Broadcast 06-28-04 [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSize 9 - I'm Ready (feat. Josh Wink) [Remix] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:34.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!