Krijg net een mailtje van coca cola met daarin info over een nieuwe promotiecampagne met Tiesto erbij.
quote:
Het is weer tijd voor de meest hotte Dance Events van Nederland. Ook voor Coca-Cola staat deze zomer in het teken van Dance. Daar hoort natuurlijk een commercial bij.
VJ Micha Klein is verantwoordelijk voor de productie ervan. Niemand minder dan DJ Tiësto zorgt voor de muziek.
quote:
Collect & win!!
Je hebt hem vast al in je handen gehad; het exclusieve Coca-Cola Tiësto blik. Er komen er nog meer! 8 cans en 6 halve liter bottles om precies te zijn. Geheel in het teken van Dance Vibes. Spaar alle 8 de blikken en win een complete Coke Jeanswear garderobe.
Lees op www.coca-cola.nl/dance hoe jouw collectie kans maakt op deze vette prijs!!
Op zicht wel een grappige commercial, beter dan dat chiwowa gedoe. Moet zeggen dat Tiesto de laatste tijd wel flink in het nieuws is.
Ben de laatste tijd even wat minder 'into' Tiesto, weet iemand wat de titel is van het nummer wat onder de reclame zit?
En wat vinden jullie van de samenwerking van Tiesto & Coca Cola?
Jun-11-2003 15:58
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Beetje jammer dat er dan weer onderin beeld moet "Music created by Tiësto". Ik zie nergens Micha Klein staan, terwijl die er toch denk ik wel net zo veel werk aan gehad heeft.
De man is duidelijk bezig zichzelf goed te verkopen, maar dat is z'n goed recht, daar is al eens eerder een discussie over geweest geloof ik
Jun-11-2003 16:08
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik vind hem op zich wel geinig, ik ken het nummer helemaal niet verder. Blikjes ga k zkr verzamelen
hoezo zit er tussen 2 posdts omdat ik twee maal klikte 16 minuten?
Last edited by arj1o1 on Jun-11-2003 at 19:03
Jun-11-2003 16:56
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by mantisnl
wat een klotesite zeg! ligt t nou aan mij of is ie tering traag?
nix mis met die site hor.. (nu niet tenminste)
wel cool, commercial is ook oke (zap toch wel weg hor)
hij stond btw ook al op een blikje, voor TiC (die kreeg k op me examen, week na tic dus maargoed)
Jun-11-2003 18:39
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
ik vind het wel een leuke reclame!
Leuk muziekje eronder.
Tiesto gaatr de laatste tijd wel erg "commercieel"maar ja geef m es ongelijk!
Jun-11-2003 18:41
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
is wel geinig, maar wat een bagger kwaliteit (en dan heb ik het zelfs over die van 1 mb)
Jun-11-2003 19:08
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
ik heb die mail ook gekregen en die reclame gecheck, best wel melig voor n cocacola reclame wel is t weer irritant dat tiesto zich zo laat hypen, op de lange termijn is dat voor hemzelf ook niet goed