hoe werkt dit? dit gaat niet met zo'n gewone overschrijfkaart maar met zo'n internationaal overschrijf geval toch? iemand dit wel eens gedaan? 'de bank' kennende zal dit ongetwijfelt extra kosten, hoeveel ongeveer? en hoe kom je aan zo'n kaart? gewoon bij de balie vragen en terplekke invullen?
ik zit bij abn-ambro 'de bank' btw.
robin
Jun-14-2003 15:09
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!