|
באמת שנאי לא מבין בגרוש בקיובייס
אבל אני כמעט בטוח ש
Cubase VSTI
זה הגרסה הכי פשוטה של קיובייס אולי היא אפילו באה חינם אבל אני לא בטוח לגבי זה, היא פשוטה כאילו כנראה בלי יותר מדי אופתיות מסובכות וכל זה
ו
cubase SX
זה הגרסה המלאה של החברה הזאתי
steinberg
של התוכה שלהם למוזיקה, כיאלו שמה אתה תמצא הכל
יש להם גם עוד איזה משהו שנקרא נראה לי
neudo
שזה גם בנוסף לעבודה עם סאונד אתה יכול לעבוד עם ווידאו
בקיצור
SX
זה יותר מלא יותר משוכלל ובלה ובלה
ואל תזלזל בפרוטי אחי
קודם כל שגיא הכלי שהוא יוצר כבר 4 שנים עדיין עובד עם פרוטי אחרי שהוא עבד עם מלא תוכנות אחרות 
(כיפק לשגיא כיפק לשגיא .... )
וגם יש אומן חדש של פסיוכדאלי שהעכשיו ההולך להוציא אלבום ראשון
fatali
שמו
הוציא את הטראק הראשון שלו על האוסף
virtual memory
(טראק חזק ביותר!)
שהמצלתי עליו, והוא אמר ברדיו שהוא עובד עם פרוטי!!
הוא אמר שזה נשמע אולי מצחיק אבל הרבה אומנים עובדים עם זה עכשיו, הוא אמר אבל שהוא בסוף עורך את הטראקים שלו בקיובייס אבל בעקרון יוצר אותם וכותב אותם עם הפרוטי
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|