Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > allergiker
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001
Sad allergiker

oj oj oj

nu har jag sommarens första stora allergi-besvär ikväll.. hösnuva så det står härliga till!!

jag nyser MINST 5ggr på raken!!! och får snyta mig varannan sekund bara rinner som floder!

som tur var känner jag inte av min gräs-allergi i ögonen lika mycket längre.. har varit med om en gång på gotland när jag var liten när jag åkte bil hem från kneipbyn..

sitter där i baksätet med min syster och min kusin.. lika livat som vilken småbarns familj som helst börjar klia i mitt öga och säger det till mamma och pappa... de som vanligt bryr sig inte speciellt mycket och säger att vi är hemma snart så det blir säkert bättre då..

efter 10minuter senare så börjar jag säga till mamam igen då att det kliar som aldrig förr! ..honvänder sig bakåt och är nära på att svimma! mitt öga är som en tennisboll (tänk då en tennisboll till öga på en liten 5åring)

jaja, har ni några allergier?

Old Post Jun-18-2003 18:08 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

usch då, men var glad att du inte är trance-allergiker, då skulle du kanske va tvungen att lyssna på hiphop, eller country...

och nej, jag har iaf inga allergier jag vet om, brukar känna mig smått allergisk mot solljus vissa söndagsmornar men det kan nog bero på annat...

Old Post Jun-18-2003 18:34  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

pollen, vissa nötsorter och äpplen och andra liknande frukter

Old Post Jun-18-2003 18:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tycker lite synd om alla som har jobbiga allergier... Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...

Åk ut på sjön e mitt recept Då blir de bättre, så de e bara till å köpa en husbåt

Old Post Jun-18-2003 18:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

jag har allergi mot katt, hund & gråbo (gräs)..men förhoppningsvis inte så länge till..
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som
ska bota min allergi helt och hållet!

Old Post Jun-18-2003 18:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

jag e pollenallergisk

Old Post Jun-18-2003 21:10 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...

¨

OMG! DU HAR LIKADANA ALLERGIER SOM JAG !

Last edited by dj_hysterix on Jun-20-2003 at 22:02

Old Post Jun-18-2003 21:14  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Nyx
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som ska bota min allergi helt och hållet!

hur funkar det?

jag har själv inga allergier (som jag vet om iaf)

Old Post Jun-18-2003 21:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

håller två metallkulor som är kopplad till en maskin som skickar frekvenser till kroppen som
i sin tur ska bota min allergi..går dit en gång i månaden..tar en halvtimme per gång..
har lagt ner mer än 3000:- än så länge

Old Post Jun-18-2003 21:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

hur skulle det kunna bota en allergi

Old Post Jun-18-2003 21:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

quote:
Originally posted by reveal
hur skulle det kunna bota en allergi

med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier!

Old Post Jun-18-2003 21:57  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Nyx
med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier!

låter ju vetenskapligt värre
hade varit intressant att veta HUR det verkligen går till...

Old Post Jun-18-2003 22:00 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > allergiker
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom a Johan Gielen set. [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiley & Durrant - "Candesco" (Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:52.

Forum Rules: