Aaaa, ja fattar inte vad folk ser i "Cream" och "Nightfly"...
De e jäkligt bra oxå, men "DJ Culture" e riktigt speciell för mig... Den ger mer effekt i mina 18 tummare än "Cream" och "Nightfly"
Nåja, variation i smak e väl bara bra...
Jul-09-2003 19:02
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
om du bara hört originalversionerna av Cream och The Nightfly så kan jag förstå varför du inte är imponerad. Men skippa dem och lyssna på Cream (Paul van Dyk remix) samt The Nightfly (Transa remix)
då snackar vi guld
Jag har nästan alla Blank & Jones låtar och remixar som går att säga...
Jag är antagligen Norrköpings största, om inte Sveriges största B& J fan...
PvD's remix av "Cream" va grym, men matchar inte riktigt den finish som "DJ Culture" har... Transa remixen av "Nightfly" låter dock inte bättre än originalet, headcleaner mixen av Nightfly rockar fett dock...
Jul-09-2003 19:43
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Jag anser att Pants & Corset mixen av The Nightfly t.o.m. är bättre än Transas
Jul-09-2003 19:46
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Tuppenja hehe... håller me Nobben Dj Culture e inte min favorit.. men ja har fler än bara Beyond Time Nightfly e en. de var för övrigt najz att höra desire spelas live (för första gången tror ja de var.. TYP) på Trance Energy 2002... i vilket fall var den helt nysläppt då
Jul-09-2003 19:48
DJ Kay E!
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2002
Pants & Corset mixen va rätt bra, men inte bättre än Transa mixen...
Originalet e riktigt unik...
Meh, DFF e riktigt skön... Enkel, men riktigt skön... Påminner om Molella's Genik... Now, this is groovy crap...
Suburban Hell, någon?
Jul-09-2003 19:51
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
tja blank & jones tillhör väl inte eliten av producenter men några få bra låtar har de väl gjort.
Sound of Machines och Sweet Revenge är två riktigt bra låtar som de gjort som tyvärr inte fick riktigt stora releaser. Antar att de inte hade lika komersiellt sound som de andra.