Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Er värsta Sjukdom?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
A-Gren
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2003
Er värsta Sjukdom?

Vad är det värsta ni varit sjuk i nån gång?... vill bara veta. Ifall någon har känt samma smärta som jag. Sympati e bra då...

Jag hade brusten blindtarm. Låg på sjukan i 3 veckor, SMÄRTA! Jag fick till och med öva 1,5 vecka på att gå sen. Dem Opererade och klipte av "rektorsskidan" dvs den stora magmuskeln i mitten av magen.

Någon som haft liknande? jag kan vara mer detaljrik med buksköljningar och spy galla osv om ni vill

Konsten med att flyga är enkel. Kasta dig mot marken, och missa...

Old Post Jun-28-2003 08:42  Sweden
Click Here to See the Profile for A-Gren Click here to Send A-Gren a Private Message Add A-Gren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Har som tur är hittils varit befriad från värre sjukdomar..

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Jun-28-2003 09:19  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Treo
Har som tur är hittils varit befriad från värre sjukdomar..

samma här förutom nån förkylning var tredje år... =)

Old Post Jun-28-2003 09:21  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

mitt immunförsvar är ointagligt

Old Post Jun-28-2003 09:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

njeee.. nån värre grej har jag la inte direkt haft... enda jobbiga e la när jag hade vatten koppor.. fan va prickar jag hade över hela jävla kroppen... tog t.om. ner spegeln inne på min toallet bara för att jag inte pallade att se mig själv.. såg hel äckligt ut

va min lille bror som märkte det när jag satt och käkade frukost för att gå till skolan.. hade 1 liten koppa på halsen och sen dan därpå när jag vaknade hade jag hur mycket som helst.. och sen ännu mer morgonen därpå... usch

Old Post Jun-28-2003 09:57  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

På 1700-talet när jkag gick i trean och var 9 år fick jag nåt virus i kroppen, för det fick jag penecilin men det gick inte så bra för det blev nån sorts reaktion mellan viruset och penecilinet som visa sig som att jag fick nån slags allergi schock och jag fick utslag på div ställen som öron, hals och så, blev tjock som fan i halsen, det var så illa så jag fick åka in på sjukhus och stanna där i 9 dagar och tillslut kunde jag inte prata för det gjorde så ont och rösten var typ borta...

Sen har man haft krupp som väldigt liten och vattkoppor vid 5 ungefär...
Inga könsjukdomar än

Old Post Jun-28-2003 10:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

om Tinnitus klassas sopm en sjukdom så är det hlet klart den..men det är nog mera en skada.....

Old Post Jun-28-2003 10:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Körtelfeber och så har ja haft halsfluss, fick de när jag va utomlands oxo. :/

Old Post Jun-28-2003 11:36  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Är ju inte nån sjukdom men dom sydde ett antal stygn i huvet på mig när jag voltat en bil.. kändes lite.

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Jun-28-2003 13:08  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Körtelfeber i 7 månader. :( Träna ALDRIG med körtelfeber i kroppen. Det är den värsta botliga sjukdomen jag råkat ut för.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-28-2003 14:51  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

var snuskigt full en gång och decka i ett dike varav en rått-jävel biter mig i nacken eller närmare halsen. Låg sjuk som satan i 3 dagar, hostade, var helt grön i ansiktet. sen natten till 4:e dagen så började min kropp bli kall, kännseln i ben och armar försvann likaså med min övriga kropp. Och helt plöttsligt så slängde jag mig själv ur sängen ner på golver där jag slog i huvet och svimma.

Jag vaknade av att gryningen brännde mina armar något så fruktansvärt så det finns inga ord att beskriva. Och när jag mötte spegeln så var jag likblek i ansiktet och mina ögon hade en kristallklar vit-blå färg och vissa tänder tycktes ha växt och spettsat tills sig lite...........................

om detta nu räknas som en sjukdom

Old Post Jun-28-2003 15:32 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Re: Er värsta Sjukdom?

quote:
Originally posted by A-Gren
Jag hade brusten blindtarm.

brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt!

jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka!

Old Post Jun-28-2003 15:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Er värsta Sjukdom?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Norman - Total Seduction [Silver Premium] [SP-090] [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTransa - Carla's Theme [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:48.

Forum Rules: