Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jag taggar till London
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003
Jag taggar till London

syns på Fredag!

Finns det några grymma skivaffärer ni vet om?

Old Post Jun-30-2003 11:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

HMW (eller kanske HMV?) har helt ok med skivor... men om du inte drar till någon av Cyberdogs klädesbutiker så går du miste om något!!! dom har en i centrala london men även en mycket feeeeta och större som ligger i Camden...du måste dit....helt ok priser (30% mindre än på typ saturn return som lägger på importkostnader) och en skitnajs miljö därinne man får inte ens ta kort....go there

Old Post Jun-30-2003 13:21 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

HMV kan definitivt rekommenderas. Likaså Virgin Mega Store eller vad den nu heter. Mycket skivor till förmånliga priser där. Det var några år sedan jag där sist men några av mina favoritställen var Vinyl Addiction som ligger någonstans i Camden och Choci's Chewns (Först och främst ett klassiskt skivbolag men också en väldans stabil skivaffär) som ligger någonstans i en grän i Soho om jag minns rätt.

http://www.di.fm

Old Post Jun-30-2003 14:12 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Var ligger denna HMV?

Vi (min brorsa) kommer antagligen bo vid Kings Cross.
Och sen ska vi planka in på Wimbledon

Old Post Jun-30-2003 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Var ligger denna HMV?

Vi (min brorsa) kommer antagligen bo vid Kings Cross.
Och sen ska vi planka in på Wimbledon

två ligger på Oxford Street iaf

jag har varit på Wimbledon en gång, köade svinlänge, man fick ställa sig vid 6 på morgonen för att kunna komma in

Old Post Jun-30-2003 18:54 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

en HMV ligger iaf vid Picadelli Circus

Old Post Jun-30-2003 19:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

dom ligger överallt

haha

virgin megastore vid picadilly var rätt skön för två år sen...

gå på the gallery turnmills.. fett bra drag såg armin och tall paul förra året där.. om du har tur spelar nån bra dj! tror judge jules ska lira nästa vecka.

www.turnmills.co.uk

Old Post Jun-30-2003 22:03  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Jag är tillbaks nu

Bodde i något ghetto King´s Cross Saint Pancras

Såg HMV på Oxford Street men köpte inget.
Annars såg man allt som var värt och se i London

London Eye - herregud vilken utsikt

Old Post Jul-05-2003 08:26  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Annars såg man allt som var värt och se i London

Inkluderade det Cyberdogs feeeta butik eller var det något du inte prioriterade?

Old Post Jul-05-2003 11:08 
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter
Inkluderade det Cyberdogs feeeta butik eller var det något du inte prioriterade?

nää.
jag mena Big ben och sånt

Old Post Jul-05-2003 16:11  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jag taggar till London
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLAST ID for DJ Tiesto - Live at Innercity "1999" not 1998.....this is track #5 ...... [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcus Schossow - "Mr. White" (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:08.

Forum Rules: