|
ביילסקי
למרות שהוא מאד מושחת
ככה אני חושב למרות שהוא מראה פוזה של מנחה ערוף ילדים כ הזמן מחייך אומר דברים טובים מתנהג כאילו הוא אחד מהחברה
לפי דעתי הכל משחק אני לא מאמין שיש אנשים כאלה בארץ שגם נחמדים מטבעם וגם בצמרת
חייבים להיות מושחתים
אבל בסך הכל רעננה מחזיקה
וראסמי אני אומר אין על רעננה העיר הכי יוקרתית
מי שמע על עיר שכמעט כולם משלמים מיסים
שלא נדבר כל הזמן בונים ובונים פה דברים חדשים
אוניברסיטה עוד קניון
בניינים מפוארים בכל פינה
דשא ניקיון
כוסיות
מפונקות
רק חבל שאין איפה לבלות ברעננה
עם רצית לצאת לאן שהוא אתה תיהיה חייב לצאת מרעננה
ואיך כל זה קשור לבחירת ראש העיר
אין לי מושג
אבל אני נשאר עם הזקן
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
|