Voor de verveelden onder ons. Zo werkt t: iemand noemt een track en de volgende poster plaats er een bijpassend plaatje bij en noemt de volgende track. Marco V vs jens - loops and things
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Schnappi Das Kleine Krokodil
___________________ www.balticbastian.com/
André Hazes - 't Rode Licht
quote:Originally posted by Cosmic Marco V vs jens - loops and things Mijn volgende suggestie: Allure - We Ran At Dawn Hehehe, ben benieuwd
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
volgende: Mory Kanté - Yeke Yeke
quote:Originally posted by Muppy volgende: Mory Kanté - Yeke Yeke Let wel: het moeten wel trance/dance tracks zijn he....
quote:Originally posted by TranceZoner Allure - We Ran At Dawn Volgende: Armin van Buuren - Burned With Desire
oooooow jullie bedoelen echt de titels en de artiest doet niet mee? das jammer...
Hahaahhaha Bartez! Om een of andere redenen moet ik vet om die foto lachen Zo droog... Anyway, dit was niet wat ik 'in mind' had, want ik had een wat meer sfeervoller plaatje in me hoofd bij 'We Ran At Dawn'
quote:Originally posted by TranceZoner Hahaahhaha Bartez! Om een of andere redenen moet ik vet om die foto lachen Zo droog... Anyway, dit was niet wat ik 'in mind' had, want ik had een wat meer sfeervoller plaatje in me hoofd bij 'We Ran At Dawn' Ik kon geen plaatjes vinden uit de clip van Delerium - Silence. Zoiets had je zeker in gedachte?
quote:Originally posted by BaRTeZ Volgende: Armin van Buuren - Burned With Desire but you left me in the rain volgende: Ferry Corsten - It's Time
Deze thread wordt echt huge Dit wordt zwaar lachen, maar er moeten wat meer mensen mee doen, zoals JP enzo