postade i production sektionen, men tänkte jag kunde posta här också
jag och en anan håller på med en låt tillsammans och jag gillade melodin på något sätt så jag tog och gjorde om den lite.. ändrade lite noter och la till och så, och gjorde lite hard trance utav det hela
blev ganska nöjd.. vet att det nog kan vara lite för mycket reeverb över det hela, men jag gillar det.. ger lite live känsla över det hela
+ att när jag testade att ta bort det så förlorade hela låten lite kraft, så jag har kvar det...
kommentera gärna.. eller säg vad ni tycker iallafall
Jul-06-2003 15:40
AnD
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Det låter bra tycker jag. Jag gillar pianot (speciellt innan breaket vid 3:00 - 3:25 eller något).
Melodin, tycker jag, känns lite rörig på något sätt. Man får inget grepp om den eller vad man ska säga. Det är det enda jag kan klaga på
Jul-07-2003 15:18
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
basslinen e bra, men melodin som sagt är rörig..annars är det en mycke bra låt
Jul-07-2003 19:54
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
tack tack... hmm.. himmla jobbigt detta.. vissa tycker melodin e jätte bra, vissa gillar den inte alls.... hmmm...
Jul-07-2003 20:16
AnD
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by dbl
tack tack... hmm.. himmla jobbigt detta.. vissa tycker melodin e jätte bra, vissa gillar den inte alls.... hmmm...
smaken är som .....
Jag tyckte att låten var _väldigt bra_ i övrigt (för att undvika missförstånd) .
Jul-07-2003 20:35
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
påminn mig i slutet av aug. så ska ja ladda ner å kommentera då har problem me de här när ja e hemma... kan inte komma me ett bra utlåtande här av olika anledningar
Jul-07-2003 20:35
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by AnD
smaken är som .....
Jag tyckte att låten var _väldigt bra_ i övrigt (för att undvika missförstånd) .
hehehe... tack tack
ska försöka komma ihåg det glorie.. men då har jag nog förhoppningsviss gjort något nytt och ännu bättre