Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Une suggestion...
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Une suggestion...

Que diriez-vous de se créer un locker myplay juste pour nous French tranceaddicts??
Comme ça, si on veut se filer des mp3s, on a juste à les uploader dessus & comme ça, ils seront dispos pour tt le monde, & comme on est pas bcp, il y a pas (trop) de risques que ça ferme!

Par exemple le premier qui trouve PvD @ Club O l'upload dessus!

Qu'en pensez-vous?

Old Post Nov-23-2001 12:18 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

Hello, Lytchix =)

Perso les locker ça me gave un peu. C'est le système que je trouve lourd.

Je propose autre chose pour voir :

Si on se faisait un French Trance Addict group sur AG.

Comme ça, on s'ul automatiquement les trucs les uns les autres, sans se faire ch... à maintenir kelkechose...

Avec l'avantage comme tu dit de pas se pourrir avec un trop grands nombres d'users.

Et on se fait un thread special request sur Europe - France sur TA pour les morceaux recherchés en mettant les requests les unes après les autres...

Si ça vous dit.

Old Post Nov-23-2001 12:29 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

L'idéal serait d'ouvrir un (petit) ftp je ne sais trop ou, avec acces restreint (les login/pass uniquement transmis par mail) et fichiers restant sur le ftp pdt un minimum de tps, sous une extension bidon du genre .jpg ou .machin, histoire de pas se faire virer par l'hébergeur...

Old Post Nov-23-2001 14:09  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Ce serait une bonne idée ça...
Comment on s'organise?
J'y connais que dalle aux ftp!!

Old Post Nov-24-2001 12:12 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

quote:
Originally posted by Lytchix
j'y connais que dalle aux ftp!!

Marrant les premiers topics sur TA-Fr, ca tournait souvent autour du theme récurrent "comment obtenir des mp3s ?" (theme encore d'actualité pour les newbies qui se pointent de temps a autre)

Old Post Jul-08-2003 13:28  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

j'ai peut etre une solution concernat le ftp

Old Post Jul-08-2003 13:33  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Heu dites moi ... le hub il est pas fait pr ca ?!

sinon ben chui partant !!! On est pas nombreux mais actif, c'est le principal !

Sinon le 1er post av locker machin chose j'ai rien compris ... j'ai fait 2 ans de BTS info en ayant rien appris sur le net ...

Le FTP serais une solution mais j'ai deja fait ca, ya au moins 4 ans je fesais partie d'une team d'un site makina (comment ai-je pu en arriver la oui ) et on av du direct DL sur des serv tcheque av camouflage et tout le tralala ... ct trop lourd comme system

quote:
Si on se faisait un French Trance Addict group sur AG

c'est koi AG ?!

Old Post Jul-08-2003 13:55  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

Ne fais pas gaffe à ce qui est écrit, c'est un topic qui a deux ans...

Old Post Jul-08-2003 13:58  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Nov-24-2001 13:12

oops ... MDR

Old Post Jul-08-2003 14:14  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Comprend rien, mais bon c'est po grave, pourquoi ce thread resortie

Old Post Jul-08-2003 14:23  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Hmmm manifestement sieur Aghnar s'emmerde sec!

Old Post Jul-08-2003 15:27  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Oui j'allais le dire!

AG = Audiogalaxy

T'as dû en entendre parler.

Old Post Jul-08-2003 15:35 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Une suggestion...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMore 1998....... [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:51.

Forum Rules: