Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Loveparade!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Loveparade!

Tjenare!

Eftersom sensation försvann så hastigt så började jag kolla upp lite mer om loveparade... och OJOJ mycket mer än jag trodde! Datum 10-12 Juli - Jag tänkte åka ditt Fre 11 och hemåt Sön 13.

Above-festen på Fredagen t.e.x. med PVD 23-00.00, TIESTO 02-04 och sen PVD igen! 04-09. Sen stora paraden på lördagen.. :-)

Eftersom jag har räknat och bokat hotell för 4 personer och vi än så länge bara är 2 så tänkte jag lägga ut info om resan och hoppas att nån är intresserad!

Som ni ser nedan så har jag fixat KANONPRISER!

Färja trelleborg-rostock och rum på hotell inklusive frukostbuffé - 870 kr / person (räknat på 4 person)..

Sen tillkommer bensinen ungefär 200-250kr per person.

Totallt, 1070 kr för två dagars festande i berlin inklusive hotell, frukost, färja och resa...

Hör av er till [email protected] snarast!

Old Post Jul-01-2003 11:52  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

låter ju intressant, har du nån mer info?

Old Post Jul-01-2003 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mjz
låter ju intressant, har du nån mer info?

Well www.loveparade.tk

Men här kommer lite info om själva hotellet

http://berlin.nethotels.com/nethotels/English/olivear

APPARTEMENT HOTEL OLIVAER APART HOTEL
The Olivear Apart Hotel offers 73 modern, spacious and beautifully designed rooms which create a home away from home. They guarantee an unforgetable stay in Berlin.

Location: Situated near the centre within a few minutes walk from the Underground station Adenauer Platz.
City-centre
Public transportation: U Banhstation Adenauer Platz U7 , Konstanzer Straße U7
Next airport: Tempelhof

Old Post Jul-01-2003 12:06  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Jag, några kompisar och lite folk från Club Amnesia i Lund ska också dra ner där. Vi kanske kan stråla samman i Columbia Halle på fredag. Det är ju ändå både PvD och Tiesto som ska spela där

http://www.di.fm

Old Post Jul-01-2003 12:18 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

helt okej, kan man ju få se blank & jones också, jag hänger med...

Old Post Jul-01-2003 12:19  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag, några kompisar och lite folk från Club Amnesia i Lund ska också dra ner där. Vi kanske kan stråla samman i Columbia Halle på fredag. Det är ju ändå både PvD och Tiesto som ska spela där

De var typ exton som fick mig att börja kolla lite mer på loveparade hehe

Hur fungerar det på själva paraden, går man längs med vagnarna eller?

Old Post Jul-01-2003 12:47  Sweden
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mjz
helt okej, kan man ju få se blank & jones också, jag hänger med...

Attans, ett par andra han före tyvärr.. jag får gå efter vem som var först så det blir rättvist... du är nummer 3

Faen såg att du var från kristianstad - kul! flyttade nyligen från hässleholm till kristianstad

Old Post Jul-01-2003 12:48  Sweden
mjz
latmask

quote:
Originally posted by sipowitz
Attans, ett par andra han före tyvärr.. jag får gå efter vem som var först så det blir rättvist... du är nummer 3

Faen såg att du var från kristianstad - kul! flyttade nyligen från hässleholm till kristianstad

det är lungt, jag borde egentligen använda pengarna till hyra iaf...

var bodde du innan? du är faktiskt den första jag hört talas om som flyttar till hässlehåla fråm kristianstad...

Old Post Jul-01-2003 12:53  Sweden
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mjz
det är lungt, jag borde egentligen använda pengarna till hyra iaf...

var bodde du innan? du är faktiskt den första jag hört talas om som flyttar till hässlehåla fråm kristianstad...

Oj nu blev det helt galet hehe, menade från hässleholm till malmö... måste ha suttit och tänkt på kristianstad... ;-)

Old Post Jul-01-2003 13:02  Sweden
mjz
latmask

haha, det blev nog lite galet ja, jag läste det tydligen totalt fel också...

Old Post Jul-01-2003 13:06  Sweden
el_vez
tranceaddict

Registered: Jan 2003
fan.. jag skall jobba... på arvika festivalen.
får i allafall se Chab spela. lite tröst.

Old Post Jul-02-2003 19:18  Turkey
Click Here to See the Profile for el_vez Click here to Send el_vez a Private Message Add el_vez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by sipowitz
Oj nu blev det helt galet hehe, menade från hässleholm till malmö... måste ha suttit och tänkt på kristianstad... ;-)

Hoho fy fan va gött detta kommer bli mjz... såg detta precis..

Drinks : Vodka, Cult Shakers, Kildevand, sodavand osv er også med i prisen, og vi har X-Box med div nyeste spil med på bussen ;o)

Hoho fri vodka är inte dumt =)

Old Post Jul-07-2003 14:45  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Loveparade!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUntitled progressive of early 00's [2017] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDownload - "Millenium 2000" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:03.

Forum Rules: